Inlägg från: mayasmama |Visa alla inlägg
  • mayasmama

Hey Jude!

toppen kida.....och pendelavståndet blir inget problem? du börjar 7.30 på morgonen......

• mayasmama

kida: jo här i gbg kryllar det av fina och framförallt billiga hus....och noah kan du ha i sele på magen(det blir väl så jag får göra....)

elims: jag har tidigare gjort örhängen av ganska orginell design med mocka och stenar, sålde en hel del faktiskt,men det var ett bra tag sen nu faktiskt....

• mayasmama

ja ett pysselrum ska jag också ha när jag får mitt drömhus...ett helt rum där allt kan finnas mer ellermindre framme, symaskin, smyckesgrejer och allt....

• mayasmama

ellinorsmamma:
    jag serverar mellan 140-190 portioner varje dag, har ökat väldigt bara de två senaste veckorna har jag fått två nya kunder.....jätteroligt men jobbigt ..

har hjälp med utkörning nu sen i december , innan körde jag själv....och jag har ngra tjejer som jag känner sonm hoppar in och hjälper till då och då men jag har insett att man nu behöver vara två nästan varje dag....

men idag har jag inhandlat en "snabbhacksmaskin" somkommer underlätta med grönsakerna , innan har jag skurit allt för hand men nu kommer jag kunna göra det mkt snabbare...."bara " 5000kr!!!

men som sagt jag är på desperat jakt efter ngn som jag kan lita tillräckligt på att kunna driva hela stället när jag skall vara ledig.....

• mayasmama

jag pratade med maya tidigare i kväll och det var bara bra, hon berättade massa saker hon hade gjort, men efter en stund sa hon " nu vill jag åka hem till mitt riktiga hem och vara med min mamma " , men jag sa till henne att det bara regnar här och inte e nått kul och att hon kan inte åka föränn hon köpt presenter till mamma......

jag tror att det kanske e bättre om jag inte pratar me dhenne varjedag och inte över datorn för då ser hon ju mig också....tror ghon skulle sakna mig mindre...

• mayasmama

oj här e det verkligen lugnt idag......vad ni för er för ngt spännande nu då?

• mayasmama

kida: ingen aning...har samma dilemma....har inte klippt mig sen i höstas, fast då blev jag väldigt nöjd så jag ska göra ngt liknande, behåller det mesta på längde men klipper upp det rejält...ska också unna mig en färgning, gör det alltid själv men tyckte jag förtjänar en "lyxtreatment"..... vill du göra nåt "drastiskt"? eller mera en trimm?

• mayasmama

go morron tråden!!!!!

kida: jag måste säga till marcinks försvar att jag inte tycker du skall klippa lugg....jag tror att du skulle bli helnöjd med att klippa en delpå längden och en rejäl uppklippning....jag ville också se ut som hårmodellerna och det lyckades ju inte riktigt...men uppklippningen gjorde att jag fick en helt annan volym på håret....blev positivt överraskad....

• mayasmama

hej hopp allihopa....
    känner mig lite uttråkad faktiskt.....men säg aldrig det till min man!!!!
    jag har ju fortfarande inte städat förståss men det tar verkligen emot...
    saknar min lilla tjej och idag kommer de inte ringa heller, då jag sa till dem att inte göra det eftersom hon får hemlängtan när hon pratar med mig.....

man ska ju inte prata om andra trådar här på fl, men måste bara säga att det finns så mnga tragiska historier här att man inte kan göra annat än att börja grina hela tiden...och idag har jag verkligen känt mig höggravid....sammandragningar och pust och stånk.....
    behöver lite uppmuntran......

• mayasmama

på lördag eftermiddag kommer de igen....undrar hur lång tid det kommer innan jag kommer längta efter att vara ensam igen....

det hade ju varit trevligare om vädret hade gett en lite hopp om att våren e på väg, men här har det ösregnat konstant i tre dar och typ 3 grader varmt....

nej fy va jag e gnällig!!!!!!säg till mig att logga ut om jag gnäller för mkt...ok?

Svar på tråden Hey Jude!