Hey Jude!
Noah menade jag ju.
Noah menade jag ju.
mayasmama, man kan nog bra vara hemma men det är ju så trist ju!
Massa regn här med, inte alls kul. Vet inte ens vart brasorna håller till här i Värnamo.
mayasmama,
tänkte inte så långt, haha
Min lillfis sover och tjejjan leker med lego, kanske kunde hon med gå och vila så mamma får sova en stund
Jag blir inte klok på dessa gravuträkningar. Hur ska man räkna när man har lite längre menscykel än innan då?
New Yok, vilken bra deal med hyra/göra i ordning!
Nus ka jag gnälla av mig lite, fy sjutton vad trött jag är alltså!
Vilken vecka började ni känna er kalaströtta och i vilken grav-vecka började ni må illa om ni gjorde det?
Ny, tack, vad gullig du är!
Undrar en sak bara, gör du mina fyra arbeten och två prov som är kvar då?
Bläää, måste gå ner och hämta mig lite kaffe och energi, får ta med maken upp och så köra igång med filosofiarbeten, om möjligt kunde jag få honom att fixa färdigt barnens rum
Låter döfräsigt förresten NY, jag blir avis och vill med måla, det är ju bara sååååå roligt!
Skickar en bunt gravbaciller förresten NY
Hattifnatt, kan du inte ta kort sen?
Det var längesedan jag färgade med henna, sitter det tills det växer ut eller? Kan känna lukten i näsborrarna
Hallå tjejer, undrar om min man också är lite judisk då, ser samma fenomen här nämligen!
Häromdagen så bar jag mig så illa åt att jag skrek åt honom i telefon och talade om för honom hur dåligt det är att han inte ställer upp för mig. Sen hotade jag honom med att åka häifrån i tre dagar och göra färdigt mina arbeten. han tyckte inte det skulle fungera så bra eftersom han måste jobba, nehe sa jag, det är EXAKT samma sak för mig.
Sen när jag skulle ringa och be om ursäkt för mitt utbrott och tala om att jag faktiskt kan meddela mig utan att skrika så hade han kortat ner sina arbetsdagar från att jobba 07.30-10.00 till att jobba 07.30- 16.00, det senare alternativet kallade han "halvdag". Skitsamma, budskapet verkade gå fram och det blev ju en klar förbättring. Ja vad kan man lära sig av detta alltså? Skrik lönar sig!
Skämtar förstås
07.30-22.00 ska det står förstås.