Hey Jude!
Fajga, hur går det? Härligt att ni träffas och så, låter så mysigt att liksom dejta
Fajga, hur går det? Härligt att ni träffas och så, låter så mysigt att liksom dejta
Fajga, det är ju så efter många år precis som du säger, slentrianen smyger sig på och det är ett ständigt arbetande på förhållandet som krävs om det ska fortsätta växa och vara starkt. Jag tror att man känner det där trivsamma mer och pirret ersätts med tryggheten och en annan slags relation med tiden. Trots det så ska man ju kunna känna att man längtar efter varandra, så känner jag för egen del i alla fall.
Vi har det bättre nu, han har ordnat med jobb i en annan butik de närmsta veckorna så vår bensinkostnad sjunker och vi har försökt prata om hur det är och hur det helst inte ska bli men vi är trötta och man har inte så mycket tid så detta kommer nog ta ett tag, att komma in i det nya och planera upp allting så det flyter. Som någon sa till mig så är det inte så att ett förhållande flyter på friktionsfritt och det är väl bra för tänk om allt bara var likadant hela tiden!
Just nu försöker vi få helgen så bra planerad som möjligt, det ska städas, planeras, pluggas och göras roliga grejer med barnen. Sen håller jag ju på att ta körkort med så det blir ännu mer att göra och jag känner mig tio gångemer stressad. Han måste ju jobba för att visa framfötterna på sitt jobb men ändå ha i tankarna att vi behöver prioritera och planera vårt liv tillsammans med. Jag tror att vi har en bra grund att stå på, vi är fortfarande kära i varandra och känenr varandra väl, vi har alltid roligt ihop och han och jag har funnit varandra och blivit en ny familj, vi har bildat den familjen som vi vill ha och som fattats oss innan under vår uppväxt. Det är tufft ibland men ingenting är perfekt och så kan jag avsluta med att om det skulle bli krig till exempel, vem bryr sig då om att gå ut med skräpet eller om det är bra städat här hemma eller att andra bagateller som det då skulle vara i sitt sammanhang?
Tack för att du frågar, jag tror det är bra att man får skriva av sig och ventilera lite, det är nog inget förhållande som är perfekt och det är bra att se att vi inte lever i en perfekt värld, kanske skulle vi uppskatta det vi har mer då istället för att tråna efter sådant vi inte har Ja så tänker jag, men det är inte lätt att leva i nuet och inte bry sig om småsaker för jag lovar, när jag ser mina brödsmulor på golven och ingen annan än jag själv kommer att få lov till at tdammsuga upp dom så känns dom som stora limpor som bara ligegr och dräller, överallt!
Hej, jag kör upp på onsdgag och kommer in här för att få all peppningn i världen! Jag tror jag går under av nervositet, kommer aldrig klara det, så mycket smågrejer som ska sitta alltså!
chaia, det ä jättekul men jag försöker tänk att jag är bra och allt men så har man en lektion och så är det så mycket som ska va typ perfekt och det är så jobbigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Mår urk för övrigt, jätteont i huvudet och bara blä! Trött osm sjutton!
Ah, tutim, skönt att du förstår då! vad bra gjort av dig att ha gjort det hela två gånger
Ja det är ju uppsikt, uppsikt och åter uppsikt, så backa runt krön är ju egentligen inte svårt men bilen ska gå rakt och det är dom förbaskade säkerhetskontrollerna och jag hänger ju inte med på alla knappar ju! Är så dålig på vilka ljus som är vad ju! Rädd för att man ska glömma nåt. Göra uppfång i backe, vill inte! Idag körde jag ju upp lite på en trottoarkant men det var ju för att det är så mycket snö iof. undrar hur petiga dom är med allt!
Tack hattifnatt, hoppas det går bra, är så nervig och tror inte ett dugg på mig själv just nu så jag räknar med att kugga. Grejen är ju den att när jag kör så är det ju ren lektion och då måste man ju jobba på massa grejer hela tiden, därför så känns det som om jag inte kör tillräckligt bra. Jag är verkligen urusel när jag kommer in på parkeringar då jag gärna håller till på höger sida och inte vänster Hur sjutton ska jag komma ihåg det? Det är nåt som inte faller sig naturligt liksom! Vill inte, vill inte!
Chana, ja välkommen säge jag med, härligt att det kommer hit fler personer, snacka om att vi fått ihop ett riktigt gäng här
Hej på er! Imorrn är det uppkörning! Vad kul det ska bli! Struntar i om jag klarar det eller inte, jag har kommit långt som ska köra upp ju
Vad gör ni andra då? Trist att Maya blev sjuk, stackaren!
Ska hitta på nåt kul att äta, får se vad det blir
Ikväll så ska vi ut och kolla ALLA vägar i Värnamo och sen så har min man beordrat mig ett härligt bad och att gå och lägga mig tidigt för att ladda och ta det lugnt
Ha det gott allesammans!/M
Fajga, var det idag du fyller år? Stort grattis till dig! Hoppas du får en underbar dag!
Nu ska jag gå och göra i ordning potatis, har köttfärslimpa i ugnen
Jag har ofta morätter i köttfärsbiffar, tycker det är ett bra sätt att få i barnen grönsaker, av någon anledning är det inte så kul att äta grönsaker som syns enligt barnen
Min son åt rå lök innan när jag skar upp den, han är värsta grekungen alltså Han tyckte verkligen det var jättegott! Frukt är en storfavorit med, han älskar all slags frukt!