Hey Jude!
Marcink, ja verkligen extra mottaglig
Min man kommer dessvärre ihåg hur det var förra gången ingen större hit
Marcink, ja verkligen extra mottaglig
Min man kommer dessvärre ihåg hur det var förra gången ingen större hit
Jodå, han tyckte det var roligt men visst hade jag det jobbigt.
Marcink, man är liksom lite konstant kär och skitförbannad på allt!
Marcink, det lät underbart!
Nu måste jag nana, jag är så trött men jag måste egentligen göra ett religionsarbete med, vem sjutton orkar det vid denna tiden?
Nattis/M
Kiralves, man brukar fixa det mesta men jag tror tredje barnet för med sig mer eftertanke för hur det egentligen kommer bli och om det är ett klokt val. Två stycken kan man ju alltid dela upp mellan sig men inte tre på samma sätt. Är ju egentligen inte sant men man tänker ju gärna så
Det finns för och nackdelar med allt men ett är säkert, man ångrar aldrig ett barn och det är den absolut största glädjen i livet
Hoppas det ordnar sig med sömnen för er Kiralves!
elims, samma här, ska sätta igång med mitt arbete nu så det blir färdigt. Får nog göra provet ikväll för jag funderar på att åka ner till mamma, hon fyller år och sen ta med mig lillasyrran hem så hon kan hjälpa mig lite Alltså inte med provet utan passa lite barn och så.
ellinorsmamma, då skulle du sett när maken "anklagade" mig för att vara gravid när jag stod och lipade för någon vecka sen
Det har klart vart lite tufft men jag har kanske vart lite extra känslig också Undras bara vilken vecka jag är i exakt, vore kul att veta och om man kommer må som man gjorde förra gången. Var det någon skillnad för dig ellinorsmamma mellan barnen?
Tutim, det lät jättegott, tack förresten
Mumsigt med sås med skinka och grönsaker i, jag brukar ha champinjoner och allt möjligt.-Annars kan du ostgratinera grönsaker i ugn och sen ha skinksås till, pasta eller potatis till.
Ellinorsmamma, hur långt har du mellan dina och är det mellanbarnet som kommer i kläm? Jag tror ju att det blir vad man gör det till men man undrar ju lite, så tossigt och spännande. Kan det vra därför jag är så trött tros?
Jag gillar Moah väldigt mycket, det är så fint, visst är det svårt med pojknamn!
Jag har ju fått för mig att ha sagonamn på mina med
Har ett pojknamn som jag tycker är fint och det är ganska annorlunda, får se om maken kan gå med på det.
Jag är bara så himmelens trött idag, men jag har massa plugg att få ihop, uschan buschan, orkar inte
Ha det gott allihop/M