Inlägg från: Monsa |Visa alla inlägg
  • Monsa

Hey Jude!

Vad fin du är mayasama, jättefin mage! Du är väldigt vacker! Maya var ju bara för cool på discobilderna

• Monsa

izabelle, du har med jättefin mage! Härlig tatuering!

• Monsa

Nu har jag lagt ut en bild på min mage i v.36 med Alfons

• Monsa

Stackare elims, du får sätta en stor röd varningstext på flaskan!

• Monsa

fajga, vad spännande! Ska ni ut och äta eller nåt?

• Monsa

Måste fråga en grej, vet inte de flesta om att bristningar på kroppen iom. graviditet inte har att göra med att man blir rund utan hormoner? Visst några kanske kommer för att huden brister men jag fick mina tidigt med Ronja och inte var min mage så stor då precis i början.

• Monsa

elims, jo för att jag svarade i en tråd om det och så verkar det som att många tror att man kan smörja huden för att slippa dom. När jag sen talat om mitt svar på frågan så är det ingen som bryr sig om det utan vill ha reda på en bra kräm som man kan smörja med.

• Monsa

Nä nu är det nog nanatime snart, funderar på att ge mannen en massage i mysljus av doftande aromaljus Då skulle han nog bli glad, han kom hem direkt från jobbet och började tvätta och har handlat där emellan och lagt lillfisen så ja massage ska han absolut få

Sov gott allihop/M

• Monsa

Hallojs, har lagt ut en bild på min lilla prinsessa och lite bilder på mig, hehe tyckte min makeup blev så fin idag.

• Monsa

Tack chaia, kul att sminka sig, älskar att göra mig fin!

Svar på tråden Hey Jude!