Inlägg från: Monsa |Visa alla inlägg
  • Monsa

Hey Jude!

Går ni på sagostunder med era barn? Vad är mest uppskattat?

• Monsa

mayasmama, ok. Vi läser lite lagom mycket här, sjunger en del och så. Ronja gillar att läsa men gillar att man berättar mycket.
    Har lite planer för sagostunden nästa vecka, ska göra ett bra upplägg och så hoppas jag att det går bra, ska kolla med lite andra vad dom tycker och så får jag ha Ronja som domare här innan

• Monsa

Härligt med en bra film NY!
    Är så glad, vilket förtroende att få ha sagostund för barnen på bibblan

Har någon läst "Du är alltså svensk?" av Lena Andersson?

• Monsa

Vi håller på med bokstavsböcker från Goboken och så lånar vi ibland men det är inte alltid hon vill läsa. Går lite i perioder. Funderar med på en sån kroppsbok!

• Monsa

Barn säger tossiga grejer ibland! Jag upplyste alla på bussen när jag var liten om mammas gynekologbesök, ja för doktorn skulle titta mamma i härten!...usch skrev jag verkligen det?...skäms nu!

• Monsa

Chaia, väntade på att nån skulle hitta en bra länk Ni är så kalasbra!

• Monsa

fajga, härligt! Låter som det är mycket kärlek i luften. Finns den gnistan finns alla förutsättningar, bara att bestämma sig och våga satsa på varandra!

• Monsa

Var ute å körde idag och min lärare ska sätta upp tid för uppkörning! Kan knappt tro det!

• Monsa

fajga, jo det har kostat lite men har haft min mans morfar som jag kört lite med också men det är uppe i en bit över 10000:- Hoppas bara att det blir färdigt snart, haha ska jag verkligen köra bil sen? Coolt!

Jag körde på E4:an idag och när jag kom ut där kändes det så coolt så jag ropade högt att jag var så cool och min lärare bara skrattade!

• Monsa

Hattifnatt, vad spännande det låter!

Svar på tråden Hey Jude!