Hey Jude!
Elims
9 1/2 år nästan...länge
Elims
9 1/2 år nästan...länge
Elims
hur länge har ni varit tillsammans? Träffades ni genom församlingen på något sätt?
*frågvis ikväll*
Oj, nu måste jag lägga mig om jag skall orka upp tidigt imorgon. Har ju dessutom lovat en kompis att köra ett bodycombatpass direkt efter jobbet...var får man alla ljusa idéer från?
Ha en bra kväll och sov så gott sen
Oj, nu måste jag lägga mig om jag skall orka upp tidigt imorgon. Har ju dessutom lovat en kompis att köra ett bodycombatpass direkt efter jobbet...var får man alla ljusa idéer från?
Ha en bra kväll och sov så gott sen
God kväll! Har just kommit hem efter jobb och träning. Body combat är bra för att få ut lite aggressioner - jag som är pacifist i vanliga fall . Nu dags för lite städning och sen OC.
Skönt att höra att det gick bra för dig i dag Nyb. Kommer resten av symptomen att försvinna också så småningom?
God kväll! Har just kommit hem efter jobb och träning. Body combat är bra för att få ut lite aggressioner - jag som är pacifist i vanliga fall . Nu dags för lite städning och sen OC.
Skönt att höra att det gick bra för dig i dag Nyb. Kommer resten av symptomen att försvinna också så småningom?
Det måste vara något fel på sajten...allt jag skriver kommer ju två gånger! Så var det i går kväll med. Testar en gång till här...
Nähä....?
elims
Vad gott! Har just letat igenom alla skåp efter något gott men hittar inget . Vad blir det för dipp?
Måste prova nån gång...hittills är min favorit taco. Själv överväger jag allvarligt nu att äta glass, banan och chokladsås fast utan glass eftersom jag inte har någon . Pms-cravings....