Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

Mayasmama: Angående husen, jag är likadan. Tråkigt att inse att man förmodligen alltid kommer att bo i hyresrätt m tanke på priserna nu...om man vill bo inne i Gbg vill säga. För typ nio år sen hade jag och exsambon möjlighet att köpa en central bostadsrätt vi hyrde i andra hand, en tvåa. Men då tyckte jag att 600 000 var för dyrt. Med facit i hand kan man ju säga att det beslutet inte gjorde att man tillhörde intelligensreserven

• bubele

NYB: Har du ju visst! Antar att du kanske inte spydde ner mattorna de gånger du mådde dåligt...? Nästan så han borde få gå upp och tvätta dem själv . Själv har jag tvättat nerbajsad badrumsmatta (en av kissarna mådde dåligt), känns oxå sådär lagom kul. Inget att jämföra med ditt dock.. Hoppas du blir på bättre humör snart!

• bubele

Haha...har oxå lyckats hålla det på rätt ställen de gånger jag varit dålig. Utom en gång, men då tror jag att någon lagt något i det jag drack när jag var ute för det var riktigt obehagligt, var som om jag var utanför min egen kropp och tittade på och bara kunde registrera det som hände utan att aktivt välja vad jag ville göra..usch. Tur att en snäll taxichaufför körde mig hem trots att jag kräktes i hans bil oxå...fast fick jag snällt betala 500 kr extra för. Men det var det absolut värt, vågar knappt tänka på vad som hänt om jag träffat på "fel" person....

• bubele

Ellinorsmamma:
    tvättar och städar och grejar och har nyss haft besök av min lillasyster. Besöket var roligt, det andra är ju sådär...

Ikväll blir det nog lite utgång med väninnorna (ovanligt )

Känner att jag har några veckor på mig att roa mig ordentligt nu...Har överenskommit med exsambon att vi skall ha några veckor på oss att fundera och sen se om det kan finnas skäl att testa att dejta varandra lite och se vart det leder...och just nu är jag nog rätt inne på att det kan vara en god idé att pröva igen. Vi får se. Det är en av anledningarna till att vi inte försökt byta vår trea mot två mindre lägenheter än. Fast vi har ju inte bott i den samtidigt utan turats om ett par månader här

• bubele

KidA: Sötaste bebisen . Fast jag måste tillägga att även Agnes är otrooooligt söt

• bubele

Ha en bra kväll alla! Själv skall jag fortsätta svära högljutt över att jag bara får på mig ett par av mina snygg jeans och knappt ens dem .

Håller helt med om pauser. Fast vi bestämde att det inte var nån paus utan helt slut och är överens om att det inte skulle gå att fortsätta på samma, i så fall måste man börja på något nytt. Lättare sagt än gjort, det är därför vi båda inte vet. Fast nu när vi inte ses längtar jag ju....

• bubele

Nyb: Vi betalar 7000 för vår trea. Iofs mitt i stan men ändå inte billigt. Den är inte i jättebra skick heller men det får man väl ta för läget... Sen är det ju inte svårt att byta den til två mindre om det skulle bli aktuellt. Vår alltså.

• bubele

Måste bara beklaga mig lite till nu när jag gått igenom halva garderoben: Någon har varit och bytt ut alla mina byxor mot sådana som är alldeles för små. Samma person har krympt alla kjolar jag provat oxå....

• bubele

Chaia: Ja visst är det?! Jag funderar på om det är samma person som är hemma hos mig och stökar ner när jag inte ser, och lägger mina nycklar och sånt på fel ställen så jag inte hittar dem på morgonen när jag skall till jobbet

• bubele

Nyb: Tack tack . Fast jag tror att du är smalare än vad jag är, jag har ju sett dig på kort

Svar på tråden Hey Jude!