Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

Elims: haha

är f ö oxå en Lewi

• bubele

Visst är det lustigt att man även om man inte ser ansiktena bakom nicket ändå har någon slags idé...? Inte på ett direkt utseende men utifrån bilden.

• bubele

Jag vet inte....Chaia är ju de två ljusen, en väldigt fin bild f ö...men du har ju ingen bild!!! Skärpning

• bubele

Chaia:
    Haha...fast hon på bilden heter Svea

• bubele

Du är grym Elims! Fast gröna ögon och av medellängd. Det här kan ju bli en riktigt bra kontaktannons om jag utvecklar det lite

Jag borde verkligen gå och lägga mig nu, är nog övertrött

• bubele

Sov gott! Nu skall jag krypa till kojs om jag bara kan slita mig från datorn (eller skall jag ta med den in...vadå beroende? Vem? Judetrådsberoende...finns det nån behandling för det tror ni?)

Laila tov än en gång

• bubele

NYB: Gbgsträff låter kanon . Kikar in här lite snabbt mellan svettigt träningspass på gymet och iväg hem till en väninna för tvkväll. Måste bara få skryta lite: Jag som absolut inte är den atletiska typen sprang 4 km på löpbandet innan jag styrketränade. Ett litet steg för mänskligheten, ett gigantiskt steg för Fajga

• bubele

God morgon!
    Mayasmama: mmm....falafel . Kanske skall jag oxå göra det? Skall tvätta och städa halva dagen och får besök av min syster som är vegan till lunch. Tänkte bara göra något enkelt, typ couscous och ratatouille men nu blev jag verkligen sugen på falafel.

Svar på tråden Hey Jude!