Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

Hmmm...kanske lägga ner orgien i musik och städning här hemma och ge sig ut i solskenet istället. Eller i alla fall ner på stan för att leta jeans

• bubele

GRATTIS MONSA! Hoppas du får en fortsatt härlig födelsedag

Nu har jag varit nere på stan och hittat ett par billiga jeans som ser ok ut. Och som passar hyfsat. Eftersom jag tänkt gå ner några kilo vill jag inte lägga en förmögenhet på byxor som förhoppningsvis skall bli för stora om ett tag. Fast eftersom jeansen var billiga så var jag ju tvungen att köpa något annat oxå . Blev ett par jättefina örhängen i silver med ametist från Avi & Lena, en affär här där de säljer smycken från Israel.

Nu matdags...är av någon outrgrundlig anledning väldigt sugen på potatismos...

• bubele

Hattifnatt:
    På fredsgatan, på samma sida och precis nedanför Johanssons skor, tror jag. De har massor av fina silversmycken där, inte dyra heller. Mina örhängen kostade 198:- och det var rätt billigt, tycker jag. Har också en jättefin hamrad bred silverring därifrån, och ...ja just det, merparten av mina smycken kommer därifrån tror jag

• bubele

Sådär, nu har jag och ena katten precis badat. I samma badkar. Samtidigt. Dock ofrivilligt från bådas håll. Min intention var att ligga och ha det lugnt och skönt och hans att promenera omkring på badkarskanten och se cool ut. Gick sådär

• bubele

Chaia:
    Vi kom i a f snabbt upp båda två...

• bubele

Eftersom jag precis kom hem passar jag på att vara den första som säger god morgon . nu huvudvärk och läggdags...

• bubele

Hej alla! Nu skiner solen och efter en Treo uppskattar jag verkligen det. Gjorde inte det när jag just vaknade .

Mayasmama: Kul att det gick bra i går! Kommer inte ihåg, är det det judiska dagiset Maya går på?

Nyb: Var jag var i går? Hade ju varit kul att kunna säga att det var på ett nytt och spännande ställe men det blev Excet som vanligt. Iofs är en stor anledning att jag och väninnan har vipkort och det är skönt att gå förbi jättekön...och mindre kul att ställa sig i en timslång kö någon annanstans och sen betala 100 kr i inträde när man kan komma in gratis.

Nu skall jag och exsambon gå ner här i Haga och äta frukost, han kom precis hit. Sen hockey och sen Depechekonserten ikväll. Kommer att vara en trött Fajga på jobbet imorgon

• bubele

KidA: stackars stackars er! Håller tummarna för att det skall ge med sig snart. Annars får du åka in så de får titta på dig på sjukhuset, gå inte för länge med hög feber. *tycker jättesynd om dig*

Själv är jag smått euforiskt efter jättebra konsert. Nu lite småkär i Dave Gahan oxå . Det är lustigt vad personer som inte ser så mycket ut för världen annars kan ha för karisma på scen....

Svar på tråden Hey Jude!