Mandelmassa skrev 2014-12-01 10:22:09 följande:
Frucgsvensson: ja, jag tror som du. Detta är magkatarr. En väldigt kraftig sådan. Oförändrad sen i torsdags. Gravid är jag knappast, känner som förut ingenting.
Är det någon mer än jag som blir stressad av all besök på SH. Tänker att arbetsgivaren inte gillar det alls. Hos mig är det ingen som vet. Har precis bytt arbetsplats också och då vill man ju verkligen inte framstå som jobbig.
Jag har en arbetsplats där vi har väldigt flexibla tider, så jag kan gå iväg och bara säga att jag ska göra ett ärende. Oftast försöker jag få tid över lunch eller i närheten av lunch, för att ingen ska undra. Sen sitter jag bara 10min med bil från SH, så det är skönt. Det innebär dock inte att jag INTE blir stressad. Min man är borta väldigt mkt i jobb och min kropp är väldigt oförutsägbar så jag stressas av att jag kanske måste proppa kroppen full av hormoner och sen kan vi inte fullfölja. Sen stressas jag över att det kanske aldrig kommer fungera igen för oss... och så stressas jag över att jag inte blir yngre....
Så jag är nog lite stressad i omgångar :)