Hej
Vattenliljan, jag förstår till viss del din panik över att testa. Jag har också känt lite så ibland, just nu kan du i alla fall leva i tron att du är gravid (vilket du faktiskt även kan vara!!) vilket är en ganska härlig känsla.
Har du några som helst symtom? Känningar i bröst, illamående?
Jag hade nog tänkt lite så här. Om jag tar ett test och faktiskt är gravid så kan du börja njuta på riktigt och slippa den här ångesten.
Om du får negativt igen, så är kliniken fortfarande öppen och då kan du kanske hinna med att få komma på en undersökning så kan du kanske få något svar på varför den inte kommit igång. Fick du ingen ägglossning? Eller har du fått ett missfall, eller håller på att få ett mf? För mig hade det varit väldigt viktigt att få de svaren, för att det är bra att veta inför kommande behandling. (Vilket du kanske inte ens behöver : ) )
Om du väntar för länge med att testa så kanske de inte har några tider till dig för en koll?..
Om du är gravid så borde det ju def visa nu. För nu är du väl nästan en vecka efter BIM?
Jag hoppas i alla fall att du får ett pluss : ) och inger lite hopp till oss andra att det kan gå efter en del kämpande!