Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

W har en ny strategi skapad under em idag. Amma endast fyra minuter per gång, Vill inte ha mer och så vill han ha en gång i timmen i stället. Hoppas han slutar med det till natten...

Jenkis - jag lägger Lovisa tvärs över låren med huvudet utanför. Lägger en liten kudde under huvudet istället. Hon verkar gilla det då hon har knip men det är ju så individuellt. Här har det iaf blivit mkt bättre sen jag slutade med kaffe och mjölkprodukter. Visst har hon fort gaser och gnäller litegrann ibland men hon gråter inte konstant i en timme i panik som hon gjorde tidigare i veckan. Men jäklar va jag saknar mitt morgonkaffe...
Så nu var höstens första förkylning här Stora tjejen snörvlar och Lovisa har hostat och velat amma mkt i natt. Nog ont i halsen
Jag och maken har också ont i halsen men inte farligt. Blä!
Igår fick jag en timme i ett av våra köptempel för mig själv
Var på jakt efter nya pyjamas till W. Vi har arvegods sedan tidigare i 50-56 och de är små nu. De vi har ärvt har ben med fötter och jag tycker det varit smidigt. Tydligen är det helt ute för samtliga kedjor har nu ben utan fötter. Även de allra minsta storlekarna. Så nu fick det bli inköp av bra sovstrumpor också...