Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Förts, grattis och välkomna till er nya!
Jaha, idag är det officiellt en gnälldag! Victor är inte nöjd med någonting. Förmiddagen gick väl Ok, men sedan lunch är det bara gnäll...tror att han är egentligen väldigt trött, han lyckas bara inte komma till ro. Har ammat 3 ggr på 2 timmar, bytt, gått runt och burit, nej, inget som brukar fungera hjälper idag...
Stackaren, är inte så farligt för mig, men jag tycker synd om honom, vet inte riktigt vad det kan bero på förutom att han är övertrött. Har inte ens gjort något speciellt idag som skulle kunna förklara detta.
Fast i allt gnäll så hade han ändå några glada stunder och avfyrade världens leende till mig, och vilken känsla! Där står man själv, med fånig blick och nästan med tårar i ögonen (och jag kan inte ens skylla det på hormonerna längre...). Helt galet hur fort utvecklingen går, nu kan man ha kontakt med honom på ett annat sätt.
Hur går det för er idag Johjen och Jenkis?
Villsågärna hur mår ni?
Danisen, hur mår du efter snittet?
Kram!
Jättetack för era stöttande ord Villsågärna och Irma (m.fl.)!
BVC kommer hem idag så jag skall ställa alla frågor jag har.
Igår var jag jättenoga med taget + att jag tror att mjölken stabiliserat sig ordentligt, så jag tyckte det var mindre smärtsamt igår. Fortfarande är ena bröstet värst, men det är också något bättre.
Sambon och jag gjorde samma uppdelning av natten i natt igen. Jag tog den här gången första skiftet som är jobbigast och så bytte vi mitt i natten igen. Skönt att det funkar!
Önskar att jag orkar bemöta varje persons inlägg här inne. Ni skall veta att jag läser och tar till mig.
Grattis alla nya!
Vsg: förstår att det är jätteskillnad på att vara själv med två barn och att ha hjälp av mannen. Tur att du är erfaren