Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Hahaha, jag såg fullmånen gå upp ikväll och tänkte direkt på er! Lycka till!
Hahaha, jag såg fullmånen gå upp ikväll och tänkte direkt på er! Lycka till!
Hej på er allihop!
Det är så roligt att läsa om er alla, även om jag känner att jag inte har så mycket att bidra med i diskussioner om förlossning och amning
Idag är jag i v 6+4, och jag hoppas verkligen att jag inte ska få dricka vin förrän i juni eller så (även om jag blir lite sugen när ni börjar diskutera vin och bubbel!). Är så sjukt trött, hela tiden. Helt hopplöst, sitter och somnar på jobber framför datorn... Dessutom mår jag illa, som en konstant åksjuka - fantastiskt mysigt!
Jag har dessutom ökat upp min Levaxindos från 25 mikrogram till 50 mikrogram, och fryser inte lika mycket som för en vecka sedan. Hoppas att det ska stabilisera sköldkörtelvärdet... På måndag blir det inskrivning på MVC och den 28 okt är det dags för VUL. Jag valde att kontakta MVC innan VUL med tanke på min hypotyreos.
Men grattis till illamående och trötthet för mig är det tecken på att allt står rätt till i magen. Jag gick in i v 17 idag och längtar ihjäl mig efter rul.
Vad spännande med inskrivning och vul för dig :)
Har rul nästa onsdag så det närmar sig nu. Är så nyfiken på om det är pojke eller flicka vi väntar.
Moolie: Usch så jobbigt att du är deprimerad... Kom ihåg att det inte är ditt fel att du mår dåligt, så försök att inte skuldbelägga dig själv. Verkar vara en klok läkare du har som förordar fysisk aktivitet! Hoppas att du kan få en bra samtalskontakt också, det är viktigt att få prata om de här känslorna. Stor kram och ta hand om dig.
Heja Jenkis! Vila dig nu, medan du kan!
Har fått tid för VUL på gynakuten imorgon! Min man är jöttenervös och jag är mer förväntansfull. Vi är båda inställda på att det kan vara kört även pm det inte finns några tecken. Har fått en tid för KUB-ultraljud i november med. Så efter imorgon kan jag hålla mig!
Allting såg helt suveränt ut! :) Knodden sparkade och hjärtat slog! Åh, jag är så glad!!
Kelsson1: Jag mår också illa, mer eller mindre konstant... Är i v8 nu och det har väl hållt på i ungefär 1.5 vecka. Jag försöker dela upp mina måltider, äta lite mindre varje gång men flera gånger och så försöker jag hitta mat som jag är sugen på. För tillfället är det tydligen tomat, gurka och fetaost! Och risifrutti... Inser att tänderna blir lidande, men det får vara så för annars får jag liksom inte i mig nåt alls.
Grattis Jenkis!!!