bullenochgrisen skrev 2015-01-20 21:16:29 följande:
Jag är i vecka 15, fortfarande besvär med illamående,man knappt öppna kylskåpet på morgonen eller gå in i mataffären. Längtar tills jag kan börja äta som jag vill igen.
Har ett ganska fysiskt tungt arbete så när jag är ledig försöker jag kompensera med mycket vila.
Är lite orolig om det är skadligt för bebisen när jag inte får i mig någon omega3, äter inte fisk alls och de senaste veckorna har jag inte kunnat få i mig mina gravid vitaminer eller omega 3.
Har förresten redan börjat känna bebisen, första sparkarna kände jag i vecka 14 ( känns som en kittlande liten fisk hihi)
Det är ju så många som mår illa och knappt får i sig nånting, men som ändå föder helt friska barn så oroa dig inte för det! Jag mådde illa konstant till ungefär v17 och sedan blev det bättre. Kräktes inte så mycket men hade svårt att äta... Sedan blev det bättre, men de senaste dagarna har jag börjat må illa igen! Ska det komma tillbaka?! Hoppas verkligen inte!
Kul att du redan känner, jag känner möjligen lite grann men tycker att det är svårt att veta vad som är bebis och vad som är "annat"