• Pluttemor

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

villsågärna38 skrev 2014-05-26 11:44:39 följande:

Oj va spännande!! Förstår att du är nervös men det kommer att gå jättebra. Kram
    Tack! KRamFlört
    Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor

Tack för alla grattis det var helt magiskt att se allt. Lillen smaskade först och drack fostervatten och fick då hicka sen försökte han göra en volt som misslyckades totalt och han fastnade i en konstig position rätteroligt att se!!! Men det gjorde dock att den ställningen bidrog till ganska så kassa bilder men dom bästa två får ni se imorgon

• Pluttemor
    Danisen skrev 2014-05-28 10:09:02 följande:
    Jag har gjort mitt rul nu smile1.gif allt såg fin fint ut. Tack och lov, så nu ska jag andas ut minsann. Är flyttad bf en vecka framåt. Till 4 november.
    Grattis Danisen!!! Har du bilder?
  • Pluttemor
    Danisen skrev 2014-05-28 13:22:16 följande:
    Vi vill inte veta smile1.gif och så ville inte barnmorskan berätta heller. Sen så låg den med korkade ben så kunde inte alls se hehe.
    vad roligt! 
  • Pluttemor

Oj vad skrivs i tråden! Har hållt mig i bakgrunden då jag varit förkyld och inte orkat titta på en skärm ens!

Välkomna och grattis till er nya!

Grattis till alla lyckade RUL! Lägg gärna upp bilder i bildtråden

Vad gäller bristningar så hör man väldigt olika. Förra graviditeten använde jag ingenting mer än lite barnolja och jag fick aldrig några. Kanske en eller två och dom satt på sidorna. Den här graviditeten har jag dock köpt cacaobutter och det luktar gott och återfuktar verkligen

Köpte första plagget till till lilla Milo förra veckan. Blev ett sött sett från Polarn och Pyret

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015