Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Ta Loratadin det är den som är bäst och säkrast på marknaden. Enligt 3 läkare och en bm som jag frågat så be att få den på recept. Glöm inte nasonex .
Jenkis, Skönt att dom tar din situation på allvar o att du får gå ner i tid! Kram!
Johjen: Känner igen känslan, spökveckorna är väldigt vanliga såhär dags...
Jag äter aco gravid kommer fortsätta med den graviditeten ut
Välkommen hem villsågärna
Villsågärna: pollen e fortfarande besvärande men DAnisen i tråden skrev namnet på pollenmediciner som e bra att ta. Jag brukar i vanliga fall aldrig ta tabletter och mediciner, brukar försöka att härda ut! Men om det fortsätter såhär så tänkt jag be BM skriva ut det till mig
Välkommen Swede
Johjen: det e helt normalt att inte känna något som varken förstföderska eller inte. En del känner inget för än väldigt sent. Jag kände av sonen i vecka 13 förra gången. När jag sa det till BM skrattade hon åt mig och trodde att jag inbillade mig. Men det var liksom inga starka känslor utan mer som svagt fladder precis nedanför naveln. Rörelserna blev tydliga i vecka 17. Nu känner jag samma fladder och har känt samma sak så nu vet jag att det e fostret och inget annat som fladdrar. Fladdret följs inte av något ljud och brukar komma när jag ligger på sidan och ligger helt still min vännina kände allra första rörelsen i vecka 21 med båda sina döttrar. så det e helt normalt att vara olika
Grattis linblå!
Jenkis: min moderkaka ligger oxå i framvägg och jag får oxå snabbt bebismage min mage börjar synas nu!
Håller tummarna lillebrorsfaster