• Pluttemor

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

villsågärna38 skrev 2014-05-12 12:00:23 följande:
    Hej tjejer!! Vi ar varit på RUL idag. Gick jättebra, allt såg normalt ut. V 20 imorgon. Blir en liten prinsessa till för oss smile1.gif Varit så nervös för detta så nu släppte en stor börda!! Kram
    Åh grattis!!!! Så roligt för er!! 
    Jenkis skrev 2014-05-12 12:19:24 följande:
    Stort grattis!!!! {#emotions_dlg.flower}

Det måste kännas helt underbart!

Tror jag är fyra ut i den här tråden, så väntan är inte sååå lång längre.

I morgon skall jag börja jobba igen efter en vecka hemma (eller snarare 10 dagar eftersom jag haft lediga dagar med). Bara 50 % då, men det räcker och blir över... Jag är ju bättre, men inte bra, så jag hoppas att jag fixar det.
    Hoppas att det går bra! Skönt att det känns lite bättre i alla fall! Kram
    Jenkis skrev 2014-05-12 12:22:08 följande:
    Har ni funderat något på graviditetsförsäkring?

Har tecknat trygghansas försäkring sedan ett par veckor tillbaka!  
    Hade det förra graviditeten och det lönade sig i och med att jag födde gossen för tidigt o var kvar på sjukhuset i nästan två veckor... 

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor

Jenkis: Jag ska beställa liberos paket och pampers Dom brukar ha lite smått o gott :)

• Pluttemor

Kolla in den här tråden! Haha, jätteroliga hemmatest för er som e nyfikna på vad ni väntar, kan även vara kul att testa o kolla om det stämmer om man redan vet vad man väntar  

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m59717060.html

jag gjorde på testen hemma och enligt resultaten så väntar vi en pojke..

Hihi, kul att se om det stämmer 

viktigt att bara ta det på skoj dock

• Pluttemor
    Sillavi skrev 2014-05-12 14:00:43 följande:
    Aha det visste jag inte att det var på det sättet. Har dom ändrat det då? För 3 år sedan så satte dom BF datum på RUL trots vi gjorde IVF. Kanske olika i olika landsting också. Hur som helst så är det en helt oförklarlig känsla att få se sin lilla på skärmen. För oss blir det inte förrän i slutet av juli/ början av augusti. Känns evigeter tills dess, fast en hel semester emellan smile1.gif
    När vi gjorde Kub Så diffade bebis sorlek på en dag, men dom lät bli att ändra och sa att dom inte gör det när det är IVF, Vi går på USÖ i örebro  
  • Pluttemor
    Lokattis skrev 2014-05-13 10:55:06 följande:
    Går in i v 9 idag. VUL på torsdag, behöver jag säga att jag är nervös..?! Mår illa i stort sett hela dagarna, men har inte kräkts. Är inte sugen på vare sig mat eller dryck, och blir fort mätt. Är ledig från jobbet och försöker ta hand om mig ( mammas begravning är om en vecka). Skönt att kunna vara ledig och bearbeta det hela, men samtidigt går ju tiden så lååångsamt. Fast nu ska jag ner till stallet en sväng, där går tiden fortare! smile5.gif Kram på er!
    Hoppas att det går bra på torsdag Förstår att det är segt nu när det är begravning o allt! Ta hand om dig! Kram 
  • Pluttemor

Vi ska oxå kolla. Jag e oxå nyfiken. Inte för att det spelar någon roll men det e bara kul att veta!!

• Pluttemor

Sen har jag gjort the baking soda test länkade om den igår och det pyste i bikarbonatet och det indikerar pojke. Får se om det stämmer på RUL

• Pluttemor

Jenkis: ja lika mycket urin som bikarbonat och dessutom ska det vara plastglas av någon konstig anledning

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015