Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Lyckostjärna lycka till imorgon! Kram!!
Lyckostjärna lycka till imorgon! Kram!!
Tack lillebrorsfaster
Tack Irma!
Tack alla underbara! Allt känns så himla overkligt bara! Lyckan är enorm. Att få se det lilla livet sprattla runt var helt magiskt! Jag hoppas att alla i denna tråd ska få uppleva den glädjen!
Hon sa ingen siffra utan hon sa bara att det var låg risk
Kommer gå bra Lyckostjärna! Håller tummarna
Oj vad det skrivs i tråden när man är borta några timmar. Har varit på tjänsteresa hela dagen sen kl 5 på morgonen har dock ändå hittat luckor att titta in här!
Hoppas att alla mår bra
Danisen: klart att det kommer vara ett hjärta där vilken vecka är du i? Konstigt att lyssna på hjärtat så tidigt. Min BM sa att man börjar att lyssna på hjärtat efter RUL
Jag har lagt in bilder i mitt galleri i mappen som heter lilla hjärtat om någon vill se våra två bilder från KUB.
Danisen: konstigt e kanske fel utryckt men ovanligt att börjar lyssnar så tidigt. För min BM sa att i regel brukar man börja lyssna regelbundet vid besöken efter RUL. Jag frågade själv om man kunde lyssna då jag var i vecka 11-12 och då sa hon att dom helst inte gör det för fostret kan ligga i positioner att man inte hör hjärtljuden och därför vill man inte skapa oro för mamman men det går säkert helt utmärkt att lyssna på hjärtat och dom kanske har en sån där apparat som fångar upp hjärtljuden från vecka 13 istället för den där gammalmodige tratt saken hoppas att det går bra
Då förstår jag med apparaten lyssnar man mycket tidigare
Lycka till danisen! Kram
Ush vad det låter jobbigt lelle! har tyvärr inget tips på hur man kan göra
min vännina fick oxå föda KS pga förlossningsrädsla.. det var hennes första barn, hennes andra vet jag inte hur det kommer att bli med, om hon får föda vanligt eller inte.