Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
.. och han vaknade kl 03, 05:30, 06:30 och 07:30. Officiellt den värsta natten hittills! Fattar inte hur det blir så här?! Han är 14 veckor idag och har för mig att nästa utvecklingsfas inte börjar förrän en bit in på vecka 15? När han vaknar är han ju inte klarvaken utan ligger först och bökar runt, sen börjar han gny och blir lugn om han får bröstet. Vissa gånger äter han upp till 30 min, vissa bara 10. Napp tar han inte längre, har försökt med det flera gånger. Igår när vi la oss första gången ammade han 20 min och somnade sen. Låg kvar brevid honom i sängen men gick upp efter ca 40 min för att gå på toaletten. Då vaknade han och sen var det amning 3 ggr mellan 21-22 innan han somnade djupt igen.. Känns som han sover bättre när han ligger i sitt crib men när jag flyttar honom dit så vaknar han om han inte sover djupt och då är det samma visa igen. Ibland låter jag honom ligga kvar brevid mig så jag ska få sova något och det gör ju att jag ligger konstigt och får värk osv.. Vet inte vad jag ska göra, ska jag försöka några nätter till eller låta honom vara uppe med oss till 22-23? Han är ändå gnällig de sista timmarna då så känns som om han behöver sova.
Idag blir det i allafall öppna förskolan nu på förmiddagen, det ska bli kul!
Hoppas ni andra haft en bra natt!
Kram