Jenkis skrev 2014-03-11 10:48:48 följande:
Precis, dämpa oro eller inte... Tycker att illamåendet blivit något bättre senaste dagarna. Idag är jag ledig och skall prova vara utan Postafen. I torsdags gjorde jag samma grej, men var tvungen att ta vid kl 11... Tror det går bättre idag faktiskt eftersom hon snart är 11:00. Kollade i mina gamla anteckningar och vid den här tiden lättade illamåendet förra gången med, men var inte helt borta förrän v. 11. Brösten slutade ömma helt v. 12. Den här gången har mina dock inte börjat ömma på allvar alls så det är inget att gå på.
Tror det kan vara olika från gång till gång. Har ju varit gravid några ggr även om bara en grav gått hela vägen. Inte mått lika illa varje gång. Med fötterna mådde jag illa till v18. Kan ju hoppas slippa det denna gång. Om det är borta v 11 vore det ju toppen! Då har jag bara en vecka kvar
Hoppas du klarar dig utan Postafen idag. Jag blir sjukligt trött av dem. Tar hellre Lergigan Comp om jag måste men bara behövt en dag denna gång. Lever ett lugnare liv med mindre stress denna grav tror det påverkar också. När jag är trött och stressar märker jag att jag mår mer illa. Har du fått några cravings ännu?
Jordnötssmör har dykt upp lite otippad här
Ha, ha!! Kram