Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Vi hade också tänkt Lilly först, men det kom nyss en Lilly i vår nära bekantskapskrets. Vårt dilemma är att det måste fungera på svenska och spanska eftersom min man är från Sydamerika.

Killnamn har vi funderat på Victor och Cesar.

• Lillebrorsfaster

Välkommen längtar1985! Grattis - fantastiskt! Som sagt, jag har själv inte mått illa. Men vet att många andra här inne gjort det som kan komma med tips. Om det blir värre/håller i sig finns det ju medicin. Annars ver jag coca cola hjälpt för vissa..

• Lillebrorsfaster

Jag vill inte heller vara negativ lokattis, och det ÄR jättevanligt med blödningar. Men jag hade inte ont överhuvudtaget. Inget blod. Den fick jag lite brunt blod på pappret samma dag som vi skulle göra kub och det visade sig vara ett MA som dog vecka 8-9. Så jag håller med villsågärna, kolla upp! Bara för att bekräfta att allt är bra! Bra att du vilar och tar hand om dig! Kram

• Lillebrorsfaster

Jag dricker 15 ml järn varje dag, men inte blutsaft utan en annan med samma innehåll fast billigare på hälsokostbutik. Ska försöka lägga upp en bild på flaskan senare. Självordinerat, försöker få till att slippa järntabletter efter barnmorskan nästa onsdag..hoppas det hjälper!

Skönt att det inte kommit mer lokattis! Och verkligen en gullig barnmorska! Bra!

• Lillebrorsfaster

Hoppas för er båda tjejer! Fruktansvärt mycket!

Tänk att det ska vara så här för oss att "skaffa barn" (två ord jag starkt ogillar)! Som att det inte räcker med ivf och ÄD! Starkare kvinnor får man nog leta efter!

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015