Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Länken försvann. Sorry!! Och nu drar jag till Paris men googla på bilder, livmoder vecka för vecka gravid. Då kom det upp ett par bra! Ha det bra tjejer!! Trevlig helg! Kram
Länken försvann. Sorry!! Och nu drar jag till Paris men googla på bilder, livmoder vecka för vecka gravid. Då kom det upp ett par bra! Ha det bra tjejer!! Trevlig helg! Kram
Gratis wi-fi på hotellet Vaknar såklart kl 7 som vanligt även när jag har sovmorgon!! Nu blir det snart lyxfrukost här. Ha det underbart idag vänner. Kram
Hittar inte samma bild som igår men den här är också ok. Vid v 12 har livmodern växt så övre kanten kan kännas precis ovanför bäckenbenet. V 16 är den ung mitt emellan navel och bäcken. Finns jättebra bild även i boken Mammapraktika. Har ni inte den så skaffa. Enda gravidboken man behöver ha och även jättekul då man kan skriva egna kommentarer för varje vecka. Roligt att ha sen när bebben kommer! Kram www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-2115979.htm
Här är en annan bild som även visar bäckenet. Tycker nog den är bättre. minbebis.com/blogg/idlisa/
Hello girls! Tillbaka ifrån Paris efter underbara dagar i solen! Vår där nere, både magnolior och körsbärsträd som blommade. Ska läsa tillbaka i tråden nu. Jäklar va ni skriver!! Kramar till er alla