• Lyckostjärna

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Jippie Pluttemor vad skönt att höra!!! Vilka siffror fick du? Kl 08 får vi vårat besked!! Så nervös!!!

• Lyckostjärna

Jippie! Vi fick bästa tänkbara resultat 1 /20 000 herregud har aldrig gråtit så här mycket glädjetårar för ett provresultat! Vi fick även se alla tår och fingrar!!! Herregud det kommer en bebis snart!!! Världens bästa dag idag!! Detta är verkligen en lyckotråd!! Stor kram till ER alla!!!

• Lyckostjärna

TACK för alla grattis! Gråter nu p g a era fina inlägg! Ni är alla så fina och snälla här!! Tack!! Ja vi har RUL 27 maj då ska vi fråga kön också! Vi ska träffa dr 28 maj och planera förlossning! Vi ska ha planerat snitt då jag fick akut förra och det vill jag inte gå igenom igen! Känns som att ALLT går så fort helt plötsligt! Jag kan hålla med alla här att alla mina bh har blivit försmå hihi i-landsproblem! Fick H-kupa sist jag ammade! Har DD-kupa i normala fall:) kram till er alla och TACK för erat enorma stöd!!!

• Lyckostjärna

Halloj! Jag kan bara hålla med er andra! Att nu är jag helt normal förutom att jag är vaken varje natt mellan 04:00-06:00 oavsett hur sent eller tidigt jag lägger mig! Har gigantiska bröst tror det är e-kupa nu hade H-kupa när jag ammade sonen sist får se vart det stoppar denna gång? Hemskt alla tröjor spänner åt på brösten! Min man är ju överlycklig såklart vi har väl aldrig haft ett sådant bra sexliv som vi har nu kul! Nå väl min barnmorska sa att jag kan räkna med att känna sparkar i vecka 16! Men härom kvällen när jag la mig kände jag något typ som bebis vände på sig snabbt långt ner i magen? Varje ultraljud har den gjort många volter så helt otroligt kan det ju inte vara eller? Jag är i vecka 14 nu så spännande! Vi har inte RUL förrän 27 maj jag vill ju veta NU om det är en pojke eller flicka där inne! Så nyfiken!! Kram till er alla!!

• Lyckostjärna

Igår åt jag min sista folsyratablett och har dundrande huvudvärk är det någon mer som har slutat med folsyra och hur mådde ni och hur länge? Kram igen

• Lyckostjärna

Jag äter mitt val kvinna och Folsyra sedan 4 år tillbaka men min BM sa att det räcker med mitt val kvinna efter vecka 12 finna även folsyra i den tabletten

• Lyckostjärna

Tack för era svar då slipper jag vara orolig! Man är ju livrädd att göra något knas! Konstigt har inte varit sjuk på 4 år idag fick jag ont i halsen! Kan ju knappast ha något att göra med att jag slutat med Folsyra men knasigt sammanträffande :)

• Lyckostjärna

Jag har 200 i mitt val kvinna och åt extra folsyra 500 nu tills igår min BM sa att det bara är viktigt första 12 veckor för att förebygga ryggmärgsbråck på barnet! Jag äter gärna inte tabletter i onödan i min graviditet då inte all forskning är klar! Se bara vad dom har kommit fram till att paracetamol kan ge barn ADHD?? Helt sinnes ju!!

• Lyckostjärna

Ja verkligen lillebrorsfaster! Jag fick en helt frisk son för 12 år sedan och åt inte EN ENDA tablett folsyra under hela graviditeten!!!

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015