• Lyckostjärna

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Jag har ultraljud imorgon och tar blodprov imorgon för KUB

• Lyckostjärna

Ul gick bra idag! Den dansade och hoppade såg så glad ut! Såg ut som den dansade balett helt vild! Härligt att se! Lämnade blodprov idag för KUB blir ul för KUB 10 april! Idag släppte jag bomben på jobbet alla bara jublade kramade mig och pussa på mig samt gratulera! Solen skiner i Gbg idag detta är en underbar dag!! Önskar er alla en fantastisk helg!!!

• Lyckostjärna

Håller tummarna för dig villsågärna ja uppdatera gärna! Vi ska göra vårat KUB nästa vecka 10 april! Lämnade blodprov i fredags! Får man resultatet direkt när man gör ultraljudet eller får man det av din BM är det någon som vet? Funderar på om jag ska gå ner till BM och höra blodprovsresultat innan så man får en liten hint hur det ser ut innan? Vet ju att blodprover kan ju dras ner när man gjort IVF och att man helst ska se MEST på ultraljudet och lita på det i första hand? Kram till er alla här finingar!!

• Lyckostjärna

Ja vad roligt att höra villsågärna Gud vad glad jag blir! Jag är ju 36 år fyller 37 år i sommar så visst nojar man över sämre värden p g a av åldern!! Ska bli så skönt att ha det gjort!! Min syster har 7 barn hon har aldrig gjort några tester och sista fick hon i nov och hon är 42 år nu och alla barn har varit friska! Det var någon som sa att har man Downs på mammans sida eller andra sjukdomar så har man ökad risk annars så är det lugnt! Så det hoppas jag stämmer! Min barnmorska klappade mig på kinden idag när jag sa att jag var nervös och sa det ska du inte vara!! Kram till er alla!!

• Lyckostjärna

Mitt illamående satt i 10 och en halv vecka!! Småät salta mandlar det fungerade för mig samt att man får lite energi!

• Lyckostjärna

Grattis till strålande resultat på KUB! Räknar dom även med vikten i KUB eller hur fungerar det? Trist med blindtarmen! Håller tummarna att det inte är så! Jag har stickningar som nålar på höger sida idag kommer och går har någon mer så? Känt någon gång på vänster! Blir så orolig!! Blev ju snittad sist kan det bero på det? Kram till er alla och grattis till alla tickande hjärtan och sprattlande bebisar!!!

• Lyckostjärna

Tack vill så gärna får jag fråga vad din vikt är och vad johjen vikt är ni som fick så fina resultat! Jag är så nervös för mitt KUB, jag har inte diabetes och har aldrig rökt men jag har ju gått upp några kg med IVF och sedan sist jag var gravid för 12 år sedan! Har sådan ångest för detta nu

• Lyckostjärna

I love you villsågärna!! Jag är 36 och jag väger 67 kg och är 166 lång har aldrig vägt så här mycket förrut! Vägde 60 när jag började med IVF och min förra graviditet vägde jag 53 kg vid invägning så därför har jag ångest nu men om det hänger Mest på det du säger så ska jag försöka andas lugnt! Jag älskar ju redan den här Goa bebisen och vill bara att den är frisk! Så pigg och glad som bebis var förra fredagen och gjorde volter vinkade och dansade balett så är vi redan förälskade! Tack för du orkar med alla mina frågor!!! Kramar

• Lyckostjärna

Grattis thesse86 till fint vul! Det glädjer mig att höra!! Tycker ni ALLA är så underbara här!! Ni förgyller min dag varje dag!!! Kram till er

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015