Igår var första dagen jag inte har haft extremt illamående och var pigg! Var ute och njöt i solen i 2 timmar och bara promenerade!! Läste att om man har haft problem med extremt illamående så kan det försvinna när livmodern tar över och gulesäcken avvecklas och det ska tydligen ske i vecka 8-9!! Det verkar stämma på mig hoppas jag! Fast nu är man ju orolig för det också men brösten ömmar fortfarande iaf!! Tänkte sluta oroa mig för allt på tisdag har jag bestämt! Våran utlandsresa vi har bokat i början av juni tänker jag boka av, vågar helt enkelt inte flyga när jag är gravid! Har ju flera missfall bakom mig så det är väl det som oroar!!! Tack för att ni finns! Så skönt att läsa om symtom som kommer och går och att ni har uppsvullna magar redan för då känns det som om att det kommer gå bra för alla oss liksom!! Det måste ju varit ett normalt och jättebra tecken!! Idag börjar jag med mammabyxor på allvar orkar inte dra in magen längre och dessutom är min mage sned haha putar ut lite mer på vänster sida när jag drar in magen! Det gjorde den med sonen också i början för 12 år sedan jag är väl en sån sort!!! Kram på er!