Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Mår bättre idag tack, Adam sovit större delen av natten i egen säng så jag fått sova ostört och kunnat sträcka ut mig. Dock kvar domningar och stickande känsla i armarna och när jag tvättade händerna i morse så hade jag ingen känsel i fingertopparna.. Hoppas det blir bättre snart!
Irma - förstår verkligen att du känner dig omtumlad av allt som händer i din gamla hemstad. Härligt att se dock att så många ställer dig emot vansinnedåden! Kram till dig!
Min stora kille är ju tre månader nu, i fredags och börjar nu bli för stor för stl 62 och snart 68 som gäller, helt galet vad fort tiden går! Han rullar dock inte så mycket utan ligger mest på rygg eller sidan. När ska de vara helt stabila i nacken och kunna rulla från rygg till mage? Nacken veta jag hur man ska träna men kan man stimulera rullandet på något sätt? Ni som har lite större bebisar vad aktiverar ni dem med förutom babygym, babysittern, mys vid skötbord mm? Intressant och höra vad andra gör! Är vi hemma en hel dag känns det nästan som Adam blir lite uttråkad och vet inte riktigt vad jag kan göra mer.
Kram