• Danisen

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Hej allihopa plussade i natt, (lite knäpp men det får man vara)

• Danisen

Jag har en vaggis kvar till imorgon sen är det slut. Ska bli skönt, hoppas att jag kan få slippa alla finnar då hehe.

• Danisen
    Moolie skrev 2014-02-19 11:45:56 följande:
    Är det DÄRFÖR mina finnar försvann nyss?! :))

Hehe antagligen. Jag ser ut som en prickig korv haha förhoppningsvis försvinna mina med efter imorgon.
  • Danisen

Vilka vitaminer äter ni? Jag jämförde de jag ätit hela tiden Apoteket kvinna med Aco gravid ända skillnaden var att i kvinna saknas det pantotensyra som är vitamin b5, annars är det nästintill exakt innehåll. De jag äter innehåller så mycket folsyra och b12 som min klinik rekommenderat. Behöver man ha pantotensyra när man är gravid?

• Danisen
    Moolie skrev 2014-02-19 19:17:56 följande:
    Hur menar du med uttöjd? :)

Haha jag undrar detsamma
  • Danisen

Jag äter riktigt dåligt. Har ingen aptit är bara sugen på juice, ramlösa och hrmma gjorda snickerskakor. Kommer spy jordnötssmör haha.

• Danisen

Som jag har drömt de sista 2 nätterna alltså. Jag har med vaknat mitt i natten eller tidig morgon av orgasm. Senast imorse 2 gånger dessutom haha. Rycker ordentligt i livmodern efteråt märkte jag idag haha... min sambo vill ha sex nu han har stenkoll på att det hade gått 2 veckor igår sedan äp. Litta sugen är han om man säger så. Får se vad jag känner senare idag tog min sista vaggis nu ska bli så skönt. Hoppas att finnarna försvinner snarast ser ju ut som en 15 åring.

• Danisen
    Hoppfulla Fia skrev 2014-02-20 18:20:58 följande:
    Till och från. Tänker du på om du kan rida??

Nä inte rida det tänker jag inte riskera har en dålig arm å hästen är ingen filbunke . Jag var i stallet idag mockade å allt annat förutom att rida. Kändes inte så bra i magen och ryggen . Vill nog inte mocka mer, kändes inte bra. Nojar säker bara antar jag (det är inte min egen utan jag hjälper en med hennes häst).
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015