Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Hej allihopa plussade i natt, (lite knäpp men det får man vara)
Hej allihopa plussade i natt, (lite knäpp men det får man vara)
Tack snälla ni
Jag har en vaggis kvar till imorgon sen är det slut. Ska bli skönt, hoppas att jag kan få slippa alla finnar då hehe.
Vilka vitaminer äter ni? Jag jämförde de jag ätit hela tiden Apoteket kvinna med Aco gravid ända skillnaden var att i kvinna saknas det pantotensyra som är vitamin b5, annars är det nästintill exakt innehåll. De jag äter innehåller så mycket folsyra och b12 som min klinik rekommenderat. Behöver man ha pantotensyra när man är gravid?
Jag äter riktigt dåligt. Har ingen aptit är bara sugen på juice, ramlösa och hrmma gjorda snickerskakor. Kommer spy jordnötssmör haha.
Som jag har drömt de sista 2 nätterna alltså. Jag har med vaknat mitt i natten eller tidig morgon av orgasm. Senast imorse 2 gånger dessutom haha. Rycker ordentligt i livmodern efteråt märkte jag idag haha... min sambo vill ha sex nu han har stenkoll på att det hade gått 2 veckor igår sedan äp. Litta sugen är han om man säger så. Får se vad jag känner senare idag tog min sista vaggis nu ska bli så skönt. Hoppas att finnarna försvinner snarast ser ju ut som en 15 åring.
Någon här som håller på med hästar?