• Moolie

IVF under 2014

PlinaB77 skrev 2014-03-13 09:58:09 följande:
    Det går inte att bita ihop och systematiskt bearbeta...har provat det! De där känslorna kommer från något djupt inre som inte är tämjbart! När vi fick vårt X så bröt jag ihop fullständigt, har aldrig gråtit från mitt innersta djup som jag gjorde då, det formligen vällde upp, okontrollerbart! Det jag menar är, vem du nu är(hur du är, för vi är ju olika), så är väl ordet att tillåta!  Men, ni har ju inte fått ett 100% besked ännu, chansen finns ju och det är den som lever nu! 

Tack för dina ord!! Jo, än finns där hopp... Men jag vågar inte hoppas... Räknade på när vi skulle få börja nästa behandling... JUNI!! JUNI!! Fy!!
  • Moolie
    Supers skrev 2014-03-13 10:09:40 följande:
    Moolie: Stora kramar..huvva dettacär fan inte lätt :(

Nää.... Det är riktigt avskyvärt!!!
  • Moolie
    Längta skrev 2014-03-13 13:05:02 följande:
    2 dagar efter äggplock och fortfarande sån sjuk känsla av träningsvärk i magen?? E d normalt???

Väldigt normalt! Jag kände det i ungefär fem dagar.... Mer eller mindre...
  • Moolie
    Längta skrev 2014-03-13 15:46:16 följande:
    Oki va bra och veta,. Tänkte så inget e galet då..

Ingen fara alls! :) Tänk på att ringa om det blir olidliga eller kraftiga smärtor bara! Du ska inte ha för ont! :)
  • Moolie
    Längta skrev 2014-03-14 14:07:21 följande:
    8 befruktade, 3 felbefruktade som dom kasserade, 4 kanske till frysen. 3 hade stannat av lite i utvecklingen. Så 1 till frysen iaf. :):)

Åh vilken tur! En är alltid något eller hur? Vi fick med en till frysen. Och de sa att vi skulle vara glada för det. Många får ju inte ens det! :)
  • Moolie
    LivLev skrev 2014-03-16 15:22:07 följande:
    Kikar in å hoppas jag får vara med, vi är precis i startgroparna. Vi har anmält oss för ivf. Jag har inga äggledare kvar efter tre utomkveds, vi har en son på fem år men vi önskar ett syskon. Vi är 37 o 38 år. Vi börja med ivf innan vi fick vår son 08 men då blev jag spontant gravid men sen har det bara blivit utomkveds, efter två utomkveds under 2013 så tog man bort sista äggledarn. Så nu blir det ivf. Är ni alla längre fram i ivf:en?

Vissa av oss har fått tidiga missfall. Andra lite senare. Men här är ganska många som ligger inne med plus! :) Välkommen hit! :)
  • Moolie

Missfall... 9+3. Gjorde fruktansvärt ont. Satt och skrek på toaletten...

Nya tag efter semestern!

Lycka till och kram på er alla!!

• Moolie
    Starshaped skrev 2014-03-23 18:39:04 följande:
    *Styrkekramar!*

<3
  • Moolie
    ET86 skrev 2014-03-23 19:27:41 följande:
    :(

Skickar en stor styrkekram.

<3
  • Moolie
    zinnia skrev 2014-03-23 19:53:05 följande:
    Åh fy gumman. Vet hur du känner. Fruktansvärt.. Styrkekramar till dig.

Jag behöver allt jag kan få! Såg att mina hjärtan inte syns?? De två senaste citaten skulle jag svar med ett varsitt hjärta!!
Svar på tråden IVF under 2014