• Moolie

IVF under 2014

ET86 skrev 2014-02-19 19:34:30 följande:
    www.fruktbarhetsträdet.se kan man läsa lite på iaf.
    Det är den hemsidan man blir hänvisad till via klinikerna! :) 
  • Moolie
    ET86 skrev 2014-02-19 19:42:35 följande:
    Okej :) tyckte den va ganska skön att läsa. Har lånat böcker från biblioteket, där finns de ganska många bra annars.
    Ja, oj, ursäkta om du trodde att jag klankade ner på sidan! Men jag tänkte bara fylla i med att den är så pass bra att klinikerna rekommenderar den! :)

Ferring tror jag företaget heter som har det. De har en IVF-app eller två med! :) 
  • Moolie
    hemljuvahem skrev 2014-02-21 23:49:50 följande:
    Oj jisses, här är man borta några dagar och det händer grejjer, både tråkiga och roliga! :)

Kul att det tittar in så många nya, det känns skönt med fler i samma sits även om man kanske inte står exat i fas eller har samma bagage; Vi går igenom samma "skit" och alla har vi samma längtan :)))

Har fortfarande ett planeringsmöte att gå på.. tiden går såååå grymt sakta! Ska ha mens samma tidpunkt ungefär så hoppas jag får sätta igång i samma veva. Sist blev jag satt på levaxin och jag undrar om man ex får kombinera det med folsyra? Någon som vet (?) ^^
    Jag känner den samma bara jag är borta ett par timmar! ;) En tripp till IKEA och VIPS så är man helt borttappad bland kommentarerna!
  • Moolie

Fick mig en kyss av den sedvanliga FamiljeLivs-mobben. :) Har kvar min användare någon dag till sen ses vi ett annat liv! :)

Hoppas det går bra för alla och att 2014 är ert år!

Kram!

• Moolie
    hemljuvahem skrev 2014-02-23 17:11:57 följande:
    Nej, vad betyder det Moolie? Mobben?

Kram :D
    Jag har varit registrerad på familjeliv flertalet gånger. Men varenda gång så visar familjeliv sin rätta sida och då sticker jag, som vanligt. Men denna gången har jag blivit väldigt engagerad i denna IVF-delen eftersom jag själv går igenom allt detta nu. Men tyvärr tar det för mycket energi. Energi som jag vill lägga på annat.

En mobb är en grupp människor som är emot något eller någon...!

Så kram på dig! 
  • Moolie

Var på ultraljud idag... 8+2. Inget hjärtljud... Återkontroll till en överläkare den 24e... Vi hoppas på det bästa... Men det ser inte bra ut... Missed abortion heter det tydligen på "internet språk". Bara upp i sadeln igen...

• Moolie
    Supers skrev 2014-03-13 06:14:17 följande:
    Då knackade pessimisten på...tror det är kört. Har inte känt nått förutom lite känslo utbrott igår kan lika vara pms. Börjar bli (förlåt) gasig i maggen vilket brukar ske innan mens.....bim till helgen. Jag kanske har fel men det är statusen för RD 8... Ha det gott allihopa.

Usch så tråkigt... Vi fick veta igår att vår lilla bumling inte har något hjärtljud... Men än finns där chans för oss båda...! Mensen behöver inte komma och den 24e kan hjärtljudet finnas där...! Vi får hålla tummarna stenhårt!!
  • Moolie
    PlinaB77 skrev 2014-03-13 07:49:58 följande:
    Moolie- hoppas av hela mitt hjärta att ni får se ett litet hjärtljud! Måste vara några väldigt jobbiga dagar nu fram till den 24e. Stor Kram på dig! 

Det är jätte jobbigt... Och det värsta är att jag inte klarar av att bita ihop... Jag är verkligen helt förkrossad... Det kommer som en störtflod över mig... Trodde inte jag kunde må såhär dåligt... Jag försöker bearbeta det färdigt... Men det går nog inte...
Svar på tråden IVF under 2014