• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Nicka

Så tråkigt för er Mallan82 :( :(

Här började ruvdag 1 med migrän.. Blev för mycke spänningar igår tror jag, är känslig tyvärr! Vi fick vänta länge på att komma in, över en timme och efter insättning (sista i frys) får vi reda på att våra poäng är slut och att denna insättning egentligen kanske ska betalas..men inga klara besked..

• knaestoot

Speck och Mallan82: så himla tråkigt att höra :( massor massor massor av styrke-kramar till er!

Här händer inte ett skit :( har fyra dagar kvar av sprutorna med blodförtunnande medicin... Sen ska vi vänta på mensen.. Och sen ägglossningen, då det blir kontroll om cystor har börjat växa igen...
    Så allt känns tungt och lyckan väldigt långt borta...

• MiWe
    Mallan82 skrev 2014-10-14 07:09:08 följande:

Hej på er!

Vi lyckades inte denna gång, och lägger detta på hyllan ett tag. Lycka till alla!

Fy så tråkigt! ! :'(

Hoppas du orkar snart igen! Kram!
  • Speck

Miwe: td är på måndag men jag blöder mer än vid vanlig mens, mycket mer. Jag trodde också att jag skulle plussa. Men ibland har man fel..

• Nickidocka

Vi var på VUL idag. Såg ett litet pyre med ett fint tickande hjärta. Är i vecka 8+0 idag. Allt såg bra ut sa läkaren. Nu är det mödravården som gäller, läkaren sa att från och med nu är vi bara gravida, utan siffror, antal ägg och hormoner. Nu är vi precis som alla andra gravida Vi är så lyckliga <3 <3 <3

Svar på tråden IVF under 2014