• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Nickidocka
    Speck skrev 2014-10-12 09:12:20 följande:

Rd 11 idag och tog ett gravtest imorse som visade negativt. Nu har jag dessutom börjat få blodiga flytningar så det är kört. Ett plus borde synts nu. Jag är så besviken, jag trodde verkligen att det lyckats. :'(

Åh nej!!! Kraaam
  • Sindyrella1983

Har tjuvtestat med CB digital idag på RD 9 och fick Gravid 1-2 Solig Hoppas hoppas så nu att detta går vägen hela vägen! Hjärta
    Mina bröst slutade ömma igår, och jag har ordentlig molvärk och idag är det den dagen mensen skulle komma så jag är lite orolig fortfarande. Men jag är glad och hoppas verkligen! HjärtaHjärtaHjärta
    Har testdag på lördag så nu håller jag tummarna att det inte kommer någon blödning!

• Nicka

Sindyrella1983 lycka till!!!

Vi är på väg till Gbg nu och jag är sjukt nervös!!!!

• Speck

Nicka: spännande! Det kommer nog gå bra :)

Sindyrella : grattis!

Ego: mensen kom igång inatt så det är verkligen kört. Känns nästan som ett hån att behöva fortsätta med Lutinus en vecka till. :/

• Nicka

Ja eskimån har iaf klarat delmålet att bli tinad :)
    Så fruktansvärt Speck!! :( :( men håll ut, finns ju dom som blöder trots graviditet

• Speck

Jo men det var ju minus på testet.. Hade jag fått minus men inte mens eller plus och blödningar hade det varit en annan sak...

• Mallan82

Hej på er!

Vi lyckades inte denna gång, och lägger detta på hyllan ett tag. Lycka till alla!

• MiWe
    Speck skrev 2014-10-13 16:35:17 följande:

Jo men det var ju minus på testet.. Hade jag fått minus men inte mens eller plus och blödningar hade det varit en annan sak...

Men nej!! =(( Jag tror inte på dig! När hade du TD? 

Trodde verkligen du skulle plussa... Beklagar sååå om det är kört... =(

Svar på tråden IVF under 2014