• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Nicka

Så roligt Moolie :) :)
    Ja vi vet verkligen vad du menar 89madeleine vart i landet ska du gå?
    Ja tiden går verkligen så långsamt, man bara väntar o väntar..och är orolig mest hela tiden, men de lär man ju fortsätta vara resten av sitt liv hihi

• 89Madeleine
    Nicka skrev 2014-10-08 20:55:53 följande:

Så roligt Moolie :) :)
    Ja vi vet verkligen vad du menar 89madeleine vart i landet ska du gå?
    Ja tiden går verkligen så långsamt, man bara väntar o väntar..och är orolig mest hela tiden, men de lär man ju fortsätta vara resten av sitt liv hihi

Det blir i Stockholm eller Uppsala :)

Ja, men precis! Hehe det ingår att vara orolig!
  • Nicka

Idag blir de UL och kolla så allt är ok för insättning på måndag.. Har tyvärr känning av halsont o lite feber:( :( undrar och funderar hur Carlanderska råder oss att göra om jag nu skulle bli sjuk.. "Suck" orkar och vill inte vänta en månad till...

• Speck

Nicka: jag va jätteförkyld när de gjorde äp och et, de sa aldrig nåt om det.

• Nicka

Hemma från Ul som såg bra ut :) :) så nu är de bara att kurera sej, pratat med carlanderska och feber får jag inte ha på måndag, men den borde ge med sej på tre dagar!! Så nu är de bara att bli frisk!

• Speck

Härligt! I värsta fall kanske du får hålla nere febern med Alvedon dygnet runt, men den borde gå över i helgen!

• Nicka

Ja jag kör med alvedon och har iaf inte fått nån ökning på febern, hoppas hoppas att de bara är nått övergående! :)

• Speck

Rd 11 idag och tog ett gravtest imorse som visade negativt. Nu har jag dessutom börjat få blodiga flytningar så det är kört. Ett plus borde synts nu. Jag är så besviken, jag trodde verkligen att det lyckats. :'(

• Moolie
    Speck skrev 2014-10-12 09:12:20 följande:

Rd 11 idag och tog ett gravtest imorse som visade negativt. Nu har jag dessutom börjat få blodiga flytningar så det är kört. Ett plus borde synts nu. Jag är så besviken, jag trodde verkligen att det lyckats. :'(

Så tråkigt!! :((( Kramar till dig!!
Svar på tråden IVF under 2014