• Nicka

IVF under 2014

Hoppar in i denna tråd om de är ok!

Jag är idag på ruvdag 4 har symton som liknar mensvärk :( analyserar ju allt! ibland när jag reser mej från sittande el liggande så hugger de lixom till. för övrigt humörssvägningar och trötthet men de kan ju bero på annat i livet (:

nickasworld.blogg.se

• Nicka
    Heidi82 skrev 2014-06-12 13:53:13 följande:
    Tänkte bara meddela att hag gjorde äp igår o fick ut 12 ägg (efter 3 mån nedreglering). Har en lätt överstimulering med äggstockar på 10cm o lite vätska i buken.

Idag ringde labb-Lisa: 10 befruktade och 8 av dessa har delat sig som dom ska. Det blir långtidsodling och insättning på Måndag. Hepp!
    Grattis till en bra skörd! Glad
  • Nicka

Styrkekram till dig Supers!! Många här som vet precis hur de känns! :(

• Nicka

Grattis BinniBoo!!! Jag vågar inte tjuvtesta är på ruvdag 9 har haft o har mensliknade smärtor :( visst jag har läst att man kan ha de men de känns inte så bra :( inga andra direkta gravid symptom lite ömmande bröst o trött men men eftersom ägglossningen va 4 el 5 dagar sen är de då så att mensen oxå är de??!! Mycke analyserade...

• Nicka

Grattis Mandelmumsa!!

Ruvdag 11 för mej o testdag söndag. Har tyvärr kraftig värk har svårt att stå upprätt emellanåt :(

• Nicka

Verkar som om den molande värken ÄR positiv, kunde inte låta bli att tjuvtesta idag och de är ett mycke starkt plus :) :) :)

• Nicka

Klart de är ok att ställa frågor de är väl lite de som är syftet :) :) inte konstigt om du är öm i magen,antar att du stimulerat äggblåsorna o då blir dom ju extra stora o flera :)

• Nicka
    BinniBoo skrev 2014-06-22 10:05:59 följande:

Idag är det min officiella testdag.. Testade ju i måndags med CB digital och fick "Gravid" men man måste ju testa på sin testdag med.. och denna gång körde jag ett gammalt hederligt gravtest och det var ju ingen tvekan om att det är ett plus är inte

Grattis till plusset! Jag gjorde också mitt test idag på "riktiga" testdagen (: så du och jag är nog lika långt gångna om appen räknat rätt så är jag nu i vecka 6 (:
  • Nicka

Jag gjorde FET 8/6 men är ju inte hundra på vilken vecka men appen har räknat ut vecka 6 :)

Svar på tråden IVF under 2014