• Nicka

IVF under 2014

Japp på måndag om allt ser bra ut på fredagens Ul :) :)

• Nicka

Så roligt Moolie :) :)
    Ja vi vet verkligen vad du menar 89madeleine vart i landet ska du gå?
    Ja tiden går verkligen så långsamt, man bara väntar o väntar..och är orolig mest hela tiden, men de lär man ju fortsätta vara resten av sitt liv hihi

• Nicka

Idag blir de UL och kolla så allt är ok för insättning på måndag.. Har tyvärr känning av halsont o lite feber:( :( undrar och funderar hur Carlanderska råder oss att göra om jag nu skulle bli sjuk.. "Suck" orkar och vill inte vänta en månad till...

• Nicka

Hemma från Ul som såg bra ut :) :) så nu är de bara att kurera sej, pratat med carlanderska och feber får jag inte ha på måndag, men den borde ge med sej på tre dagar!! Så nu är de bara att bli frisk!

• Nicka

Ja jag kör med alvedon och har iaf inte fått nån ökning på febern, hoppas hoppas att de bara är nått övergående! :)

• Nicka

Sindyrella1983 lycka till!!!

Vi är på väg till Gbg nu och jag är sjukt nervös!!!!

• Nicka

Ja eskimån har iaf klarat delmålet att bli tinad :)
    Så fruktansvärt Speck!! :( :( men håll ut, finns ju dom som blöder trots graviditet

• Nicka

Så tråkigt för er Mallan82 :( :(

Här började ruvdag 1 med migrän.. Blev för mycke spänningar igår tror jag, är känslig tyvärr! Vi fick vänta länge på att komma in, över en timme och efter insättning (sista i frys) får vi reda på att våra poäng är slut och att denna insättning egentligen kanske ska betalas..men inga klara besked..

• Nicka

Maka011: ja de är inga dåliga priser precis..
    Är nog lite annorlunda att ge sej själv sprutor skulle jag tro :) den värsta tycker jag har varit Orgalutranen :( så den har jag haft hjälp med av sambon. När är de dax för dej att starta igång?
    Idag är jag på ruvdag 6 tyvärr har jag "mensvärk" så de känns inte så bra precis, bara nu blödningen håller sej borta!!

• Nicka

Orgalutranen är som en "vanlig" nål, gonalen och ovitrellen som diabetes sprutor, men kanske lättare för dej som är mer van :) jag tycker de är lite kämpigt men har en duktig sambo hihi

• Nicka

Tror inte du ska lägga så mycke vikt på att testa dej hela tiden ;) en gång räcker sen får du ju göra ul vecka 7 och där är du väl snart?

• Nicka

Har varit på gyn idag och gjort vul plus gravtest som visade att de va som vi trodde, negativt :( :( så nu tar vi paus över jul o nyår iaf sen får vi se. Önskar er här ett stort lycka till!

Svar på tråden IVF under 2014