• Nicka

IVF under 2014

De gick kanon :) :) :) en liten 7mm med ett starkt hjärta :) bild fick vi men fortfarande så overkligt!

• Nicka
    Lokattis skrev 2014-07-08 08:15:40 följande:
    Åh, så skönt! Grattis!
    Tack Skrattande
  • Nicka
    bb2014 skrev 2014-07-08 08:33:59 följande:
    Åh vad kul!! Grattis!! :))
    Tack Glad
  • Nicka
    KattaochAnja skrev 2014-07-08 13:36:34 följande:

Efter att ha plussat en gång till så har jag ringt till mvc och fått tid. Kan inte tro de.

Härligt (:
  • Nicka

Någon här som är i samma läge som mej och mår illa och känner sej svimfärdig? :( vet inte vad jag skall göra mår inte alls ok! Likadant igår..har ätit frukost två gånger och vilat men de går inte över. Tänkte jag skulle åka till stan och uträtta lite ärenden, men kommer inte ur sängen :( vågar ju inte chansa på att åka

• Nicka

Är i vecka 8 snart 9 och fram tills igår har jag mått hur bra som helst...vi försökte oss på att koka en brygd på ingefära idag men de blev ganska starkt så en aning svårt att få ner, hört att kanel kan funka med, får väl leta vidare och hoppas att de ger med sej så man kan njuta av semestern...

nickasworld.blogg.se

• Nicka
    Mandelmumsa skrev 2014-07-12 22:36:03 följande:

Nicka, jag har försökt komma fram till vad som lindrar illamåendet och hittills har jag kommit fram till att det är antingen kanel eller mjölk eller båda. Iaf hjälper det mig. Så just nu blir det mycket risgrynsgröt med socker, kanel och mjölk på ;)

Bra tips! gröt är ju gott och den funkar ju kanon bra kall, är ju inte så sugen på varmt nu.
  • Nicka

Jag upplever samma bb2014 och har känt så i ganska många veckor och känner så än,vaknar nästan varje gång jag skall vända mej på natten och på dan kommer de ett hugg om jag suttit eller legat, detta är ofarligt och är växtvärk :) men visst blir man rädd o tror att nått är fel..mår inte ok idag heller men något bättre är de efter att jag käkade rån i sängen innan jag steg upp. Sovit dåligt inatt och sen blir man nog påverkad av vädret bara regn o regn

• Nicka

Ja skyfflar fasen va ett passande namn :) äter som en bebis typ va tredje timme ;)
    Ja de är väl bara att prova sej fram till de som funkar. Ja salt är kanon tycker jag knaprar turkisk peppar :) :)

Svar på tråden IVF under 2014