• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Edison

Snart är det april och dags för IVF, även om tiden tycks gå väldigt sakta just nu så är vi snart där =)
    Som jag längtar!! 
    Någon mer som planerar starta i april? :)

• Moolie

Fick precis ett samtal från Nordic där de frågade om hur jag mådde med tanke på mitt äggplock. Gillar dem bara mer och mer för varje dag som går!! :))

• Libra1

Edison: Det blir april för oss också. Börjar antagligen med sprutorna i v14. :)

• finski

Börjar med sprutan på söndag! Korta programmet så det kommer säkert gå väldigt fort fram. Är lite nervös för spruta nr 2 dock.

• Edison

För oss blir de antagligen sprutstart v16 :) Idag föreslog jag för sambon att vi kanske skulle starta i mars redan, men han tyckte vi skulle hålla oss till planen och starta i april:) Hoppas allt går bra med operationen imorgon libra!

• Libra1

Edison: Tack! Känner mig lite nervös nu.

Jag tänkte också mars först men det är nog dumt att ha för bråttom för vår del. Vi ska försöka hinna med en liten resa också. :)

• Libra1

Hej! Nu är jag hemma igen. Det gick jättebra och jag känner mig redan lite bättre. Jag skrev i bloggen precis om min dag och la upp lite roliga bilder. :P

• ITM

Skönt att allt gick bra Libra1...
    Moolie hur mår du?

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö