Tempar/Fertility friend
Grattis Hallonfrossa!
Grattis Hallonfrossa!
Och här sjönk tempen rejält så mens snart. Har sörjt i flera dagar. Den avbrutna graviditeten blir liksom mer tydlig när mensen kommer. Önskar så innerligt att jag hade lätt för att bli gravid.
Vad jobbigt och förvirrande pugsnotdrugs! Jag trodde liksom att temphöjning var ett säkert tecken på att äl skett?
Ännu högre temp idag! :)
Välkommen Mimipig!
Klart du ska fråga om du vill! :) tack vännen! Hur går det för dig?
Någon av er som har koll på någon bra klinik där man kan göra en enklare fertilitetsutredning i Stockholm? Tänker mig typ kolla äggreserv och ägg kvalitet samt spermiekvalitet. Har för mig att någon i gruppen skulle göra något liknande och att det skulle kosta ca 4000 kr?
Inga problem alls! Alla prover etc. såg bra ut. Dock gjordes en spolning av mina äggledare och jag fick besked om att det var fri passage. Cykeln efter spolningen tog det sig och nu väntar jag förväntansfullt på vår bebis som är beräknad 31/1. Hade inte blivit gravid någon gång innan detta och började tempa ca 6 månader innan graviditeten. Nu kanske jag skrev rörigt- det är helt fritt fram att fråga om du undrar över något :)
Och här kommer en tredje som började i maj förra året. Min temp sjönk imorse så mensen kommer idag eller imorgon, nästa försök blir alltså även här nr 10. Vi har påbörjat en utredning.
Hej alla. Usch vad ledsen jag var igår. Vissa dagar alltså... Jag är så himla rädd. Jag önskar att nån bara kunde säga att det kommer gå, att jag kommer få ett barn nångång även om det tar tid.
Dessutom fick den jäkla kurvan mig att hoppas fast jag försökte att inte göra det. Hade hög temp länge och spotting senare än vanligt (iaf jämfört med de senaste cyklarna). Har dessutom fullt tillräcklig lutealfas. Så nu undrar jag om det verkligen ?an vara för lite progesteron som spökar vilket jag misstänkte ett tag? Vad tror ni?