Tempar/Fertility friend
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Får hoppas han har jordens längsta livskvalitet på simmarna.
Så ironiskt! I flera dagar längtar man efter positivt ältest! Nu vill jag bara att de ska bli negativa . Jösses
Naj! Det är ett h-e att pendla när man ska försöka pricka äl. Vet inte vad jag ska säga mer än att jag vet hur frustrerande det är när det är svårt nog att ens ha ÄL och allt annat som ska funka. Sperman kan ju dock leva flera dagar så ni har ju absolut en chans om ni fick till det imorse. När kommer han tillbaka?
Imorse vad ÄL Stickan negativ, dock fortfarande ganska stark, tar ett till ikväll så får vi se. Fortfarande jättemensvärk typ..
Känner mig så nere inför denna cykel.. Känns lönlöst att ens testa denna gång, sådan tur kan vi ju inte ha.. Usch, förlåt för att jag är så negativ!
Håller alla tummar och tår för er som har att göra idag
Lilla plusset hade ett starkt hjärta som pickade på. Ljuvligaste lätet som finns. ??
Allt såg prima ut och vi blev framflyttade tre dagar, alltså v 7+6.
Hur ligger alla till i cykeln i dagsläget?
Jag vet inte riktigt hur jag ska räkna. Testen är helt klart negativa nu efter två dagars positivt o tappen hård och helt stängd.
Fortfarande ganska mycket värk dock.
Vad ska jag räkna ÄL dagen Idag? Imorgon ÄL + 1 ? Hur hade ni räknat?
Jag tycker ju fortfarande att ditt test igår var svagare än tidigare, och ska man kombinera med tappens läge och form gissar jag ändå på äl igår Äldagen är ju oxå en fertil dag och är tappen hård och stängd är det inte fertilt.. Synd att du inte tempar Jag kan ha fel, FF satte ut äl dag 18 för mig fastän jag hade väldigt ofertilt sekret och stängd tapp. Jag gissar att min äl inföll kvällen/natten dag 17 mot 18 Så jag gissar på samma för dig
När ägget släpper kan det bildas vätska i buken, ofarligt men det är oftast det som känns Om man vill vara logisk, annars lät din idé mycket bättre
Haha, jag tackar för komplimangen
Ååååh, vad jag gråtit nu på morgonen! Glädjetårar!!
Märkligt att jag fick ett finskt resultat dock, hihi!