• ensamärstark

Tempar/Fertility friend

Cfmilla skrev 2016-02-22 13:23:34 följande:
    Jag ser!!
    Men åh nu blir jag nervös!! Kan inte testa igen förens onsdag morgon!!
  • ensamärstark
    Erla skrev 2016-02-22 14:30:08 följande:

Förstår nervositeten och att det är jobbigt att vänta, men du har fått ett tydligt plus :D hur länge har ni försökt?

Detta är försök nummer 18! Jag har fått diagnosen Pco sedan för något år sedan. Jag har barn sedan innan med en annan man o då tog det nästan två år att få till en graviditet, då blev det tvillingar på naturlig väg.

Denna månaden testade jag att prova bidrottninggele så ska bli spännande om den fungerade ;)
  • ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-02-22 15:13:39 följande:

Jag vågar inte säga att det är ett plus även om jag definitivt skymtar nått - bara för jag ocksä har sett streck (skuggaktiga men inte blå) på de testerna utan att va gravid. Men va det så att du hade svaga streck på nått annant test också häromdagen? Isåfall känns det ju mest sannolikt att det är ett plus - konstigt om du skulle få spök flera gånger på olika test :)

Ja precis det var jag.

Jag tänker likadant. Jag vågar inte tro riktigt att det är något riktigt plus förens jag ser ett tydligt streck.
  • ensamärstark
    Mila skrev 2016-02-22 15:19:00 följande:
    Kan du inte springa iväg och köpa ett test på någon rast på någon ica? Så gjorde jag och smög in på jobbtoan :)
    Jag jobbar mitt i skogen o får ej lämna så tyvärr inte. Men om det visade såhär svagt med morgonurin så visar det nog inte tydligare nu på dagen. O jag har ju beställt från apotea så hoppas att det kommer imorgon! :)
  • ensamärstark
    Erla skrev 2016-02-22 15:29:47 följande:
    Wow! Då var det verkligen eran tur nu ^^

Spännande, men vad gör bidrottninggelen för något? :)
    Ja vi får se om det är positivt eller inte :)

Bidrottninggelen sägs påverka ägglossningen positivt :) dock kom min ägglossning senare denna cykel. Vet ej om det var Gelén som gjorde det eller ej ;)
  • ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-02-22 16:22:35 följande:

Men då så, ska ju va maximal otur för atr få spök på flera test i rad :)

Har en god känsla men förstår att du inte vill ropa hej än! Men du kan ju inte vänta ända till onsdag. Finns det inget sätt att få tag i test tidigare? Nån kompisnsom också försöker som har test hemma eller nått sånt?

Håller tummarna stenhårt!!

Jag har digitaltest hemma! Men det vågar jag ej använda ännu!
    Får se om jag kilar o köper test imorgon EM men tror jag ska försöka hålla till onsdag! Men ni känner ju mig , kommer aldrig klara det! Haha
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2016-02-22 16:04:54 följande:
    Jag ser absolut nåt svagt! Åh, vad jag hoppas att det ökar, babe!
    Åh gör du det? Jag börjar bli riktigt nervös nu. Jag försöker nästan avfärda resultatet med att jag ser i syne!! Haha
  • ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-02-22 16:36:02 följande:

Det digitala är inte mer känsligt än vanliga cb - så om det där är ett svagt positivt på vanlhga cb idag så kan du helt säkert få positivt på digitalt imorgon. Ingen vits stt spara det digitala tills du redan vet med säkerhet att du är preggers ;) ta det imorgon!

Men jag kommer ju inte kunna testa med morgonurin imorgon :/ är det inte bäst att ta det då på onsdagsmorgonen?
  • ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-02-22 18:23:25 följande:

Aha det missade jag. Varför inte? Åhh ja det är kanske lite onödigt att kasta bort testet om du inte har morgonurin men fattar inte hur du kan vänta. Jag är såååå nyfiken haha

Jag sitter på jobbet ute i skogen fram till lunch imorgon så kan ju inte testa onsdag på morgonen om jag ska ha morgon urin. Så därför måste det bli onsdag. Skojar du! Hade jag inte jobbat hade jag säkert kissat på tio test till vid det här laget !!! ;)
  • ensamärstark

Jag kommer nog inte klara av att vänta att testa tills imorgon. fick sms om att mina tester finns att hämta ut. CB plus och predictor. Så nu gör jag allt i min makt att försöka hålla mig tills jag slutar vid 12 så kanske jag kan testa med predictor. Vad tror ni?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend