Tempar/Fertility friend
Jag säger vid sida negativa testet, så var det för mig. Är testet fortfarande positivt så har det ännu inte släppt. Så när testet börjar bli svagt och negativt kan du räkna 12-48h från senaste positiva testet
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Jag säger vid sida negativa testet, så var det för mig. Är testet fortfarande positivt så har det ännu inte släppt. Så när testet börjar bli svagt och negativt kan du räkna 12-48h från senaste positiva testet
Tittade nyss bakåt flera månader i min mensapp. Där har jag markerat varje månad (då jag använt ÄL tester) att mensen har varje gång kommit 14 dagar exakt från positivt ÄL test.. Har alltid tänkt att jag har en lutheal fas på 14 dagar men den borde då istället vara typ 12-13 dagar då va?
Neeej, nu fick karln samtal från jobb och måste åka iväg tre dagar från tidigt imorgon bitti! Inget mer ligga!!
Vi fick till det imorse! O nu måste han lägga sig tidigt ikväll så vi kanske inte får till det något mer ikväll heller..
Finns det ändå en chans för oss?! vad är oddsen liksom!
Om det går, ligg ikväll. Annars överlever ju spermierna i 3-4 dagar i väntan på ägget, så chansen finns absolut!
Jepp! Är det ff du använder? Isåfall kan de se lutealfas månad för månad samt snitt på analysis > cycle date
Usch tusan vilken värk jag har i hela livmodersområdet idag. Det är så hela kroppen viker sig ibland, såhär ont brukar jag ej få vid ÄL.. Till och med ända bak i ryggen!
Tog ÄL test nu. Är dock tidigare på dagen än jag testat innan, är det fortfarande positivt?
Förlåt att jag bombar er så mycket med mina tester, behöver bara någon att rodda med
Tycker att det ser något svagare ut idag. Är det samma ikväll kan du nog räkna med att ägget släpper under kvällen/natten. Vore ju grymt bra med tanke på att det inte blir mer liggeri för er del.
Här är ett litet kollage på dina senaste test. Uppifrån igår vid lunch, igår vid 18-tiden och längst ner nu idag. Tycker att båda gårdagens var starkare än dagens.
Ägglossning verkar ej skett ännu. Vilket gör det mer o mer kört för oss denna månad då karln är borta i tre dagar framöver nu...
Blev inget sex igår kväll utan bara igår morse..
Översta från igår kväll
Mitten från kl 14 idag
Nedersta från nyss..