• ensamärstark

Tempar/Fertility friend

SecretlyMe skrev 2016-01-02 19:55:03 följande:

Hur är flytningarna btw?

Vattniga. Får endast så vid ägglossning. Aldrig trådiga äggviteflytningar så något sådant kan jag inte gå efter heller :-/
  • ensamärstark

Menade att jag har alltid vattniga fram till efter ÄL, ofta märks inget annorlunda med dom kring ÄL , eventuellt lite rikligare ibland men inte alltid

• ensamärstark
    SecretlyMe skrev 2016-01-02 20:10:50 följande:

Hur märker du av dina flytningar? Känner du efter eller tolkar du det du ser när du torkar dig? Ursäkta fiskandet efter info

Haha ingen fara jag är inte direkt blyg av mig

Jag känner med fingret samt ser när jag torkar och i trosan ibland.

Ty väldigt utspädda vattniga lotonflytningar, som vatten typ med lite vit färg i. Har aldrig någonsin kunnat "bygga broar"
  • ensamärstark
    SecretlyMe skrev 2016-01-02 20:25:50 följande:

Åhå, du har som jag! någon enstaka gång får jag faktiskt eggwhite, men oftast precis som du. Vi kanske ska prova pre-seed, båda två?

SecretlyMe skrev 2016-01-02 20:27:23 följande:

Nu har jag beställt ältest! kommer väl på tisdag. Beräknad äl på måndag. Men tänker testa med en sticka ändå när de kommer. Fy Fan så spännande

Hehe ja jag har faktiskt funderat på att beställa hem det! Har sett att det är väldigt populärt i USA. Kan ju vara så att jag har svårt att bli gravid för jag har icke simvänliga flytningar ?

Härligt! Vilka testet beställde du?
  • ensamärstark
    SecretlyMe skrev 2016-01-02 20:38:14 följande:
    Jag har faktiskt INGEN aning, men jag tror ju att det kanske har en rätt stor roll i det hela. Jag har dock blivit gravid förr, dock med en annan (har inga barn dock).

Jag beställde från billigatester.se, är faktiskt riktigt nöjd med dom
    Jo samma här. Har tvillingar som är snart 7år. Fick ju dom utan någon hjälp alls. Men det tog ca två år o få till dom

Okej jag kör testlagret nu, sist hade jag gravidkollen men tyckte inte som var bra. Fick aldrig fullt utslag på ÄL test fast att jag hade ägglossning
  • ensamärstark
    misslina skrev 2016-01-02 20:45:10 följande:
    Jag får inte heller äggviteviteflytningar längre. Förut fick jag alltid, väldigt tydliga. Men inte längre...

Vad är pree-seed?
    Vet att inlägget ej är till mig men pree-seed är ett glidmedel som är främjande för sperminerna. Vanliga glidmedel kan försvåra för spermierna att simma upp mot ägget.

Så får oss med dåliga äl flytningar borde det vara optimalt att testa
  • ensamärstark
    SecretlyMe skrev 2016-01-02 21:09:22 följande:
    Jag är svinrädd för tvillingar Jag vet inte varför.. Jag tror det är pga rädsla, känslan av att inte klara av två samtidigt och kunna "dela" på kärleken.. Vet många som drömmer om tvillingar, men jag vet inte hur jag skulle kunna hantera en sådan nyhet..

Jag bojkottar testlagret, de har fått så mycket negativ kritik och medarbetarna verkar ha varit fruktansvärt otrevliga så jag vill inte ha med dem att göra, haha.
    Jag är ju tvilling själv så visste väl att det fanns en chans. Men skulle aldrig vilja ha det igen. Första 1 1/2 åren var en pina. Båda hade kolik, som Max en halvtimma i streck på nätterna, matvägrade, spydde konstant så dom behövde byta klädet iaf tio gånger per dag, båda var åksjuka i bilen.. Ja listan fortsätter. Men nu är dom de mest underbaraste barnen, sådan glädje av varandra o helt underbara.
    Men ja bebistiden med dom var mer än svår :-/ jag blev nästan arg på folk som kom o hälsa på o sa "åh vad gulligt, jag Vill med ha tvillingar det är så rart o klä dom i samma kläder.." Osv

vet inte hur jag skulle reagera om jag skulle få se tvillingar på ultraljudet igen. Antagligen bita i äpplet o bli glad ändå dock önskar vi bara en denna gång
  • ensamärstark
    201405 skrev 2016-01-02 22:29:28 följande:
    Jag skulle aldrig klara att få tvillingar! Men då har jag två sjukdomar som gör att jag har väldigt lite ork, så ett barn kommer bli tufft nog ;)

Kan inte förstå hur man orkar tvillingar åtminstone första året, imponerande! Hade du mycket hjälp av pappan?
    Jag trodde inte jag skulle klara av det heller. Men det gjorde jag. Men usch. Första åren som sagt, jag grät mest hela tiden för dom var så missnöjda. Kände mig fruktansvärt otillräcklig!
    Ja pappan hjälpte en del men han jobbade ju. Så var ju jag som fick vara uppe de flesta nätter med båda två.
    Samt att pappan hade extremt dåligt tålamod så han blev så frustrerad på barnen o det mådde jag ännu sämre av.
  • ensamärstark

Alltså? Det här testet måste vara något fel på va? Blev så fundersam över det starka ÄL testet så tog en gravsticka nu... O det såg ut såhär. Har inte petat på testet något utan doppade det bara o la det på handfatet..

Men med tanke på det lustiga utseendet så är det negativt va? Någon som fått samma?

• ensamärstark
    Sajocawa skrev 2016-01-02 23:11:51 följande:

Men vaaa!! Ta ett till! Så spännande

Men min mens slutade ju för två dagar sen! Måste vara fel på testet va? Är ju bara färg på sidorna, mittendelen sv strecket är ju blankt?

Jag har fler testet hemma men slängde pinket. Får prova igen imorgon bitti
Svar på tråden Tempar/Fertility friend