• Petto 83

Tempar/Fertility friend

AnnC skrev 2014-12-13 06:29:56 följande:

Börjar blöda nu, har vetat det hela veckan då mina streck stannade av i styrka o blev svagare igen smile4.gif precis som förra gången. Nu får jag vila kroppen en cykel, har inte haft nån mens mellan missfallen...

Men fy så trist!! Hoppas verkligen nästa plus får stanna för er nu. Styrke kramar till er
  • Petto 83

Hejsan!

Har en liten fundering, fick i dag fast gubbe på ÄL-test men på monitorn bara Hög. Då lillkillen är sjuk så är det mycket vakna nätter och sjukhusvistelse så jag har inte kunnat tempa som jag brukar. Men vilket ska jag tro på? ÄL-testet är den modellen som visar blinkande och fast gubbe.

• Petto 83

Har väldiga ÄL känningar både tappen, sekret och magont. När jag satte ut positivt äl-test i går gjorde ff så här? Brukar ff göra så?

• Petto 83

Inte vad jag vet haha vart kan man tänkas hitta redan på sånna ev inställningar?

• Petto 83

Den var inte inställd på opk. Jaja får väl se vad som händer efter några fler tempar. Dock synd att sömnen är så störd så det går knappt att fylla i.

• Petto 83
    Iskristall skrev 2014-12-17 22:10:25 följande:

Petto83: Har tittat på din kurva igen med det enda lodräta strecket. Kan det inte ha blivit så för att du inte lagt in nån temp idag?

Bra tanke. Eftersom jag jag knappt sovit något i natt så hade jag ingen rättvis temp att lägga in men då jag gjorde en mitt emellan vanliga och dagens och fyllde i som discarded vart strecket sträckat istället men ingen coverline kom.
  • Petto 83

Idag fick jag Max på fertilitetsmonitorn så tror att äl-testet visade galet i förrgår. Och nu när jag förde i dagens temp försvann det lodräta strecket.

• Petto 83

Iskristall Det försvann helt. Och då tog jag även bort det positiva ÄL-testet. Har haft Max nu i går och i dag. Tempen ökade från 36.08 till 36.30 så nu verkar det vara släppt :)

• Petto 83

Nu börjar det bli spännande här.får alltid mens 14 dagar efter äl. Får ge det någon dag till innan jag testar för säkerhets skull :)

• Petto 83

Reflexen: känns som att mensen är på G nu, får se hur det tar sig under kvällen. Tror att ff satte ut Äl en dag för tidigt då jag hade peak på äl dagen sen har det varit svårt med tempen denna månad då lillfisen vart sjuk mycket och vaken på nätterna.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend