Tempar/Fertility friend
Har fortfarande hög temp :D
Har fortfarande hög temp :D
Så här blev det med dagens "osäkra" temp. Vet inte hur det skall tolkas
Så om tempen höjs så kan det vara en sån där implationsgrej, men hur mycket måste det höjas då å innebär det då att det kan vara en graviditet på gång? Haha rookie som man är på det här med tempningar :)
Aha, oj vad man lär sig här :) Tog en temp i eftermiddag och den låg på 37.5 så vi får se hur det är i morgon då.
Med den sänkningen innebär det att mensen är på g? Inga känningar på ingång iaf.
Aj då, Louise! Den där tempsänkningen vill man ju inte se! Hoppas den är tillfällig!
Själv hade jag en sänkning (på 0,20 grader) idag på cykeldag 14. Har ni läst nåt om ifall man kan ha en dip vid ÄL? Känns som ÄL-värk så tidsmässigt stämmer det.
Ser väldigt lovande ut för dig :) Skulle nog vänta till ca 2 ve efter Äl för att vara hyfsat säker.
Såg på ff att 50 % testar positivt på Äl+11 :)
Har du några känningar?
Har själv mått lite halvkasst i går och i dag. Illamående och i dag då jag dammsugande blev jag svettig :) och så otränad är jag inte haha Så är det inte sjukdom på G så känns det lite spännande.
Hej hej! Har en liten fundering. Upptäckte i går att livmodertappen var framåtvänd och det brukar den inte vara vad jag vet. Någon med erfarenhet av det?