• Petto 83

Tempar/Fertility friend

Blir inte klok på denna månad. Nu har ff satt ut äl-dagen men fertilitetmonitorn säger fortfarande hög och har gjort sedan dagen efter ff äl-dag. Hade strul med den så jag han inte testa innan... Vad tror ni, har ff satt ut fel el är monitorn knas?

• Petto 83

Blir inte alls klok på det här. Min monitor fortsätter att visa hög, nu 10 dagar i rad?? Någon som kan veta varför?

• Petto 83
    Snobi skrev 2014-11-25 06:49:50 följande:

Andra kuren pergotime funkade tydligen inte heller. Nu börjar jag dessutom misstänka att jag har både pcos och endometrios. Känns så orättvist.. tror jag ger upp snart smile4.gifphpbTOsvE10245.jpg

Fy så trist. Har själv pco så vet hur det känns. Håller verkligen tummarna att ni får lyckas snart!
  • Petto 83

Blir knäpp. I dag visade monitorn Peak så nu togs äl bort från dag 18. Men jag har inte ägglossning nu om man utgår ifrån temp och livmodertappen och sekretet. What to do

• Petto 83

Eagel87: men fy så elaka människor. Hur kan man bete sig på det sättet. Då jag själv har fått hjälp med våra 2 barn så blir jag formligen helt bestört. När man väl söker hjälp så ska man inte bli bemött på det sättet. Tycker du ser ut att vara normal/smal. Hoppas innerligt att du får ett fint plus så du aldrig måste stöta på dom där idioterna.

• Petto 83

89an: tack för svaret :)

Vet ju att det kan bli utslag vid mens men det jag funderar på är hur tidigt den börjar göra det? För mensen borde komma på söndag om den följer sitt "vanliga" mönster och det är ju ett par dagar kvar tills dess. Jaja vi får se hur detta slutar :)

• Petto 83
    eagle87 skrev 2014-11-27 10:46:14 följande:

Kollade på förra gångens kurva. De 3 temperaturerna innan bim är indentiska me denna kurva. Tror ni de kört nu? phphtnx7P59709.jpg

Är ju ingen expert men jag skulle då försöka hålla hoppet vid liv till det blir ett positivt test el mens. Men förstår din känsla
  • Petto 83
    eagle87 skrev 2014-11-27 22:13:50 följande:

Hjälp tog nyss tempen 37,25 har aldrig haft så hög!!!! Inte ens kvällstid... Bim imorn!!! Excited!!!!

Sååå spännande!!
  • Petto 83
    AnnC skrev 2014-12-05 09:26:31 följande:

Köpte ett RFSU testa tidigt test när jag var i affären förut. Den visar ju jättetydligt plus! Och mina skitstickor svagt men plus. Vågar ändå inte bli alltför glad! phpcim0Ur54832.jpg

Håller tummarna för er! För ett tydligt plus är det ju i alla fall. Grattis :)
  • Petto 83
    Minxy skrev 2014-12-05 13:18:11 följande:

Tog ett nytt test nu (vanliga CB, har inte skaffat nåt digitalt än).

Det MÅSTE ju vara ett plus, eller?!

BIM-5 idag. phpbE6NBC82222.jpg

Ser då väldigt plussigt ut :) Grattis
Svar på tråden Tempar/Fertility friend