• Petto 83

Tempar/Fertility friend

Kom på en till sak. Vad räknas som tillräcklig sömn i ff. Våran yngsta får medicin 6.30 varje morgon men ibland så somna han inte förens 2-3 på natten. Och jag tempar alltid 6.30, men hur gör man med tempen då undrar jag? Lägger man till lite om man bara sovit 4 tim?

• Petto 83
    Reflexen skrev 2014-10-27 09:45:26 följande:

Petto:

Om du läser i trådstarten till den här tråden (samma som jag tipsade om för några dagar sen), så hittar du info om tappen smile1.gif www.familjeliv.se/forum/thread/11445097-guidebok-och-lexikon-till-tempmetoden-med-fertilityfriend

Fyra timmars sömn ska vara tillräckligt, du behöver inte lägga till ngt då.

Tack, har läst där men hittat inget om framåt bara bakåt :) och googlar man så verkar det bara komma upp sidor gällande graviditeter och förlossning
  • Petto 83
    AnnC skrev 2014-10-28 11:26:17 följande:

Tack!!

Jag måste säga att jag inte heller har några symptom alls, hade det inte förra gången jag plussade heller!

Mamma till Elina 120420, änglamamma till Emmie 140424-140530
    Så kul, stort grattis till er :)
  • Petto 83

Hejsan!

Nu undrar jag en massa igen :) Har nu i 6 dagar haft typ som mensvärk som blir starkare och starkare för var dag och kunde så klart inte hålla mig från att testa då jag är på Äl+13 men det var blankt. Har inte haft så här innan barnen, har även värk i svanken också. Så till min fråga är det vanligt med dessa krämpor?

• Petto 83
    louisep87 skrev 2014-10-28 18:56:46 följande:

Jag är på dag 35 idag

Då är vi rätt lika, är på 36 och borde få mens på torsdag enligt FF
  • Petto 83

Vet inte vad som hände med min temp, har varit som en berg och dalbana senaste dagarna :)

• Petto 83

Zora: är min första tempar månad så jag är lite rookie :) Mensen verkar komma i gång nu så det blir spännande å se nästa månad :)

Tack för svaret i alla fall :)

• Petto 83

Zora: är egentligen inte ledsen att den kom i dag. Är andra mensen efter amning av barn nr 2 :) och då han är sjuk och vi väntar på undersökningar och prover så är det nog bra att vänta ändå. Har haft nästan hemsk äl-smärta nu så den är svår att missa men har det flera dagar så ett test är inte dumt om man vill vara helt säker :)

Svar på tråden Tempar/Fertility friend