Tempar/Fertility friend
Höll tydligen inte på att bli sjuk, trots allt...
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Höll tydligen inte på att bli sjuk, trots allt...
Så jävla segt... Fattar inte varför kroppen är så cp denna månad...
Yay!!! Sounds good!
Här använder jag upp mina kassa ältest för att kolla hcg-stergingen. Måste säga att jag är ganska nöjd med stegringen. Fick inte ens positivt test när det var som starkast under äl.
Har börjat få lite stegring på typ äl +9 båda senaste gångerna. Sen vet jag av erfarenhet att jag inte är en av de som får utslag på ältest innan mens, vilket många får. Nu när det äntligen vart helt positivt är jag på cd 31/14 dpo.
Vilken dag är du på nu? Känner du nåt annorlunda? Langa gärna grafen!
Jag vet inte hur äl-tester ser ut innan mens för mig så jag får ta äl-testen med en nypa salt. Men det är intressant. Har fått liten stegring med äl-testen. Är på cd12/rd10. Känner inget annorlunda. Här är grafen.
Ser ju bra ut med tempen! När är bim?
När testar du?
Men oj, vilken tjusig graf!
Skiljer den sig mycket från dina tidigare?
Sant. När tänker du ta första gravtestet då?
Fick sådär skitont idag igen på jobbet, kände hur det rann till och det är färskt blod.. Stängde ner butiken 4h tidigt och åkte hem. Jag känner jag greppar efter halmstrån, men två blödningar med tillhörande smärta (söndag och idag) samt bruna blödnignar dagligen sedan fredag förra veckan. Fortfarande positivt test. Temp över coverline( men bara tempat i 3 dagar). Men det känns bara som att det är kört. Förlåt om jag skriver här men denna tråd har varit mitt stöd så länge:/
Här kommer en dum fråga tjejer, är ni beredda?!
Om man tar ett ÄL-test och ett Grav-test av samma sort, den billiga stickvarianten där man utläser två streck. Man får svagt utslag på ÄL-testet och negativt på g-testet. Lägger tillbaka bägge testen i samma folieförpackning. Om de då liggerkant i kant med varandra i den förpackningen i ca 3 timmar. Kan då färgen från ÄL-testet smita över till grav-testet?
Jag gick tillbaka och tog fram testen igen och ser då till min förvåning ett svagt streck på grav-testet också. Vet att man inte ska lita på ett test som legat efter testtiden. Men min fråga är om färgen kommit över från ÄL-testet?