• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Allex skrev 2015-11-12 18:21:20 följande:

Oj! Vad händer här? Man är borta några timmar från tråden och får läsa allt som hänt!

.....jag tror jag hoppar att kommentera och går vidare med det som är viktigt i tråden..

Förresten...jag köpte graviditetstest.... Iiiiiiih! Ska ta det imorgon bitti...om nu inte spottings dyker upp. Kanske lite beroende på morgontempen oxå....

Iiiiih!

:-P

Tummar från mig också Allex!
  • Iskristall
    pugsnotdrugs skrev 2015-11-16 18:48:51 följande:

Nu hoppas jag att tempen går upp imorgon, isf så är det den tidigaste ägglossningen jag haft sedan jag började ha koll med tempning. Är nervösare denna månad än jag varit på länge. Håll tummarna!

Då hoppas vi på det! Håller tummarna!

Symetrical: Tummarna hålls!

Eagle87: Kram o lycka till!
  • Iskristall
    pokonis skrev 2015-11-18 08:18:36 följande:

Ni som tempar... Kan nån svara på varför min temp höjs mitt emellan ÄL & BIM?

Progesteronet som ökar i lutealfasen, alltså mellan äl och bim är på sin högsta nivå i mitten där. Och med progesteronet ökar tempen. Alltså helt normalt med tempökning mellan äl och bim. Vid graviditet fortsätter tempen vara hög.
  • Iskristall
    Allex skrev 2015-11-18 23:11:43 följande:

Här är det oxå tyst...bara väntar på äl (Cd3 idag). Dagarna sniglar sig fram. Imorrn ska jag ta ett blodprov för att testa diverse vitaminer. Bl.a zink, magnesium och dvitamin. Alla de (har jag hört) är viktiga vid bebistillverkning. Ska bli riktigt intressant att se resultatet.

Tar du dessa test genom vårdcentral eller Allex?

Hos mig är det också tyst. Dpo8. Väntar på mens så jag kan börja med mina ivf-hormoner...

Tråkigt SecretlyMe!
  • Iskristall
    Allex skrev 2015-11-22 23:13:07 följande:

Snigeldagar.... Cd7 idag.... Alltså...kan tiden verkligen gå så här sakta...

Tur det är måndag imorrn och ny vecka, då kanske dagarna ramlar på snabbare.

Får jag fråga, när brukar ni börja ältesta, är det när älsekretet drar igång?

Ja, jag brukar börja testa med äl-test när älsekretet drar igång.
  • Iskristall

38år, försöker få första barnet. Och kanske ända om det ska vara så här svårt?!

Grattis på födelsedagen gumman! Riktat till dig då Symetrical om någon skulle missförstå?!

• Iskristall

Nu har jag satt igång min ivf-resa så nu tempar jag min första ivf-chart. Ska bli spännande och se hur tempen reagerar på alla mediciner

Svar på tråden Tempar/Fertility friend