• ensamärstark

Tempar/Fertility friend

Ememem skrev 2016-05-25 17:19:22 följande:
    Jag tror också du borde se ett starkare streck imorgon om det är plus. Jag hade nog kissat i en kopp och först testat med en billigare sticka och sen om nåt syns tagit cb. På så vis kan du testa båda på morgonkiss.
    Ja det var en bra Idé! Så får det nog bli! Jag är jättenervös! Tänk om strecket inte är äkta?!
  • ensamärstark
    langtanefterbaby skrev 2016-05-25 18:32:25 följande:
    Ja det var ju min plan också, men så blev jag så exalterad att jag inte kunde hålla tyst... Hahaha. Och sen bröt jag ju ihop nästan när jag förstod några dagar senare att det va spök Håller tummarna för er!! 
    Ledsen att höra att det var så för er!
    Jag hoppas detta är äkta. Vi har snart försökt i två år nu o har aldrig fått såhär tydligt innan. Dock har jag fått spök men det har varigt grått o ojämna kanter o inte alls lite starkt. Jag kanske ska vänta med CB till på fredag ändå då för att vara säker
  • ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-05-25 20:57:28 följande:

Eller glöm det, mycket bättre förslag ovan med muggen. Så spännande. Uppdatera bär du testar imorgon!

Jag uppdaterar imorgon bitti!! :)
  • ensamärstark
    GästenT skrev 2016-05-25 21:14:09 följande:
    Jäklans spännande med ditt test!! Håller tummarna stenhårt! :D
    Tack!! Något säger mig att det är negativt imorgon för det känns för bra för att vara sant!!
  • ensamärstark

Ja tjejer.. Jag vet inte vad jag ska ska säga. CB plus är fortfarande plus. Tydligare än igår.. Men testlagret sticka är negativ... Är det fel på CB testerna? Kan det vara spök trots jämna hela blåa streck?! Usch detta var inget kul.. Vad tror ni?

• ensamärstark
    happylife skrev 2016-05-26 08:15:26 följande:

CB ser ju onekligen svagt positivt ut! Hur länge sen är det du hade äl?

Jag är på ÄL + 11/12. Tror mer åt 11.. Men CB och testlagret mäter väl från samma så borde ju synas på Stickan PM CB visar?

Jag börjar faktiskt mer o mer tro att CB är jävligt tydliga spök :(
  • ensamärstark
    pugsnotdrugs skrev 2016-05-26 08:18:46 följande:

Jag fick rätt tydligt positivt på cb och predictor early bim +1 men tl kunde jag knappt se på, fick inte gravid på digital förrän bim +2 (äl+13)

Det ger mig ändå lite hopp! Tack för att du delar med dig <3
  • ensamärstark
    happylife skrev 2016-05-26 08:28:33 följande:

Ja men dåså då blir det nog starkare närmsta dagarna. Pirrigt!

Tror du verkligen det? Jag börjar bli verkligen nervös att det inte är något :( tar bara stickor under helgen nu och nytt CB på måndag om mensen inte kommit
  • ensamärstark
    happylife skrev 2016-05-26 08:41:46 följande:

Ja de tror jag! Förstår verkligen att du är nervös, varit där själv och hoppas jag snart är där igen ;)

Haha ja denna hat-glädje-nervösa ångest man får.. ;)
  • ensamärstark
    Ememem skrev 2016-05-26 09:18:40 följande:
    Det är ju helt klart tydligare idag, håller tummarna gör dig!
    Jag hopps det! Känns dock som att hoppet börjat lämna. Känns för bra för att vara sant! Tiden får utvisa, söndag senast ska (hoppas inte) mensen komma..
Svar på tråden Tempar/Fertility friend